تاریخ امروز :
تالار های تخصصی نیک صالحی - Powered by vBulletin
تبلیغات
تولبار جدید و آپدیت شده مخصوص نیک صالحی آماده دانلود است ، برای دانلود کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
  1. #1
    angolos آفلاين است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    نوشته ها
    2
    تشکر
    1
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پیش فرض اصول طراحی لوگو در 5 مورد

    5 اصل در طراحی لوگو




    سادگی

    هر لحظه ای از روز، مصرف کنندگان با هزاران جنس و مارک مختلف مواجه می شوند. چطور شما می توانید برجسته بمانید؟ پاسخ ساده است. لوگوهای پیچیده با اجزای متعدد باعث سردرگمی مخاطبان می شود. شما می خواهید همه الهامات طراحی را بگیرید و آن را در اولیه ها خلاصه کنید. یک لوگوی تاثیرگذار باید تنها شامل خصوصیاتی باشد که برای کسب و کار شما حیاتی است. چنانکه هنری دیوید توریا می گوید: "ساده کنید، ساده کنید، ساده کنید". نایک بهترین نمونه ای است که نشان می دهد سادگی می تواند فراتر از تصور شما عمل کند. یک تیک ساده می تواند چیزهای زیادی را درباره کسب و کار آنها به تصویر بکشد و تاثیر قدرتمندی بر جای بگذارد.




    به یاد ماندنی

    فقط چند ثانیه طول می کشد تا اولین تاثیر ایجاد شود، اما باید مطمئن شوید لوگویتان اثری ماندگار داشته باشد. رنگ های تند و تیز و گرافیک یکتا تنها دو راه برای برجسته ماندن در میان سایرین هستند. یکی از بهترین نمونه های یک لوگوی ماندگار توییتر است. وقتی شما آن پرنده آبی کوچک را می بینید، می دانید به یک عمل، توییت کردن، مرتبط است. تشابه ذاتی ای که میان جیک جیک کردن پرنده (لوگو) و عمل توییت کردن قائل می شوید، بسیار به یاد ماندنی است. حالا این یک مارک تجاری قدرتمند است. .




    بی انتها

    لوگوی شما باید مثل یک لباس سیاه کلاسیک ماندگار باشد. پیروی از مدها، از جمله سبک ها و فونت های مشهور، وقتی که این مدها کهنه می شوند، زحمت بالقوه ای را ایجاد می کند. شما می خواهید لوگویتان برای مدتی باقی بماند. به جای آخرین مد، روی برندتان تمرکز کنید. لازم به گفتن نیست که لوگوی کوکاکولا یکی از لوگوهای کلاسیک و ماندگار است. با اینکه این لوگو بیش از یک قرن پیش طراحی شده، هنوز جذاب و مرتبط با کسب و کار فعلی است.




    متنوع

    یکی از بهترین ویژگی هایی که میتاند در لوگویتان داشته باشید، قدرت متنوع بودن است. وقتی یک لوگو طراحی می کنید، باید از کاربرد آن آگاه باشید. شما این لوگو را در اندازه های مختلف روی سطوح و چیزهای مختلف، از قبیل سربرگ، بنر و کارت های تجاری، استفاده خواهید کرد. لوگویی انتخاب کنید که در هر اندازه ای تاثیر گذار باشد. این نکته برای رنگ نیز صادق است. اگر لوگویی طراحی می کنید که به شدت به رنگ وابسته است، وقتی سیاه و سفید چاپ شود، اثر خود را از دست می دهد. تنوع لوگوی شما را به قدر کافی انعطاف پذیر می کند تا به هر منظوری بتوان از آن استفاده کرد.



    متناسب و مقتضی

    یک برند بدون داستان چیست؟ میخواهید بین داستانتان با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید و این نیاز به شناخت عمیق مخاطب دارد. بعد از اینکه در مورد مخاطبانتان کاملا تحقیق و تحلیل کردید، درک بهتری از اینکه چه فونت، رنگ یا گرافیکی باید استفاده کنید، خواهید داشت. لوگوی شما باید درخور و مناسب مخاطبان و شایسته برای کسب و کارتان باشد. لوگوی کانتینر کورپ با در نظر گرفتن عملیات اصلی تجارت خلق شده است. درایو با طراحی چیزی شبیه کانتینر، خواسته اند لوگوی جدید کانتینر کورپ منتسب کسب و کارشان باشد.
    منابع : طراحی لوگو | انواع لوگو | اصول طراحی لوگو



  2. #2
    amin.ka آواتار ها
    amin.ka آفلاين است كاربر ساده
    تاریخ عضویت
    Nov 2015
    نوشته ها
    22
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 3 ارسال

    پیش فرض

    :)))
    خیلی خوب بود آفرین
    مخصوصا سادگی

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
قدرت گرفته از ویبولتین ،اکنون ساعت 10:07 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.
کليه حقوق اين سايت متعلق به  شرکت فرهنگ سازان  است.هر گونه استفاده از مطالب اين سايت پيگرد قانوني دارد
سئو و بهينه سازي : سئو
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved