تاریخ امروز :
تالار های تخصصی نیک صالحی - Powered by vBulletin
تبلیغات
تولبار جدید و آپدیت شده مخصوص نیک صالحی آماده دانلود است ، برای دانلود کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
  1. #1
    ostadgraphic آفلاين است كاربر ساده
    تاریخ عضویت
    May 2017
    نوشته ها
    43
    تشکر
    2
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پیش فرض 9 نکته در طراحی کاتالوگ

    9 نکته در طراحی کاتالوگ


    شاید محصولات شما فوق العاده باشد ولی با انتخاب راه کار اشتباه برای معرفی آن فروش خوبی نخواهید داشت.
    1. مطمئن شوید که کاتالوگ منعکس کننده هویت نام تجاری شماست.
    اگر کاتالوگ متفاوت از فروشگاه شما باشد، مخاطب خود را فریب داده اید و این مسئله باعث عدم جذب اطمینان مشتری می شود. مشتریان باید لذت ببرند هنگام خرید کردن از شرکتی با نام تجاری شما. در کاتالوگ ها فقط از رنگ تجاری مختص خودتان استفاده کنید و با استفاده از هماهنگ سازی تمامی تبلیغات در رسانه های مختلف اطمینان مشتری را در رابطه با کیفیت و خدمات یکسان در هر کجای کره خاکی را به دست بیاورید. باید اطمینان حاصل کنید که تمام طرح ها برای خرده فروشی ها، عمده فروشی، وب سایت، تیزرهای تبلیغاتی و ... منعکس کننده شخصیت نام تجاری شما می باشد.
    2. با انجام اینچ به اینچ تجزیه تحلیل در کاتالوگ به موفقیت نمی رسید
    تجزیه تحلیلهای هر اینچ مربعی را به معنای واقعی کلمه و عینا انجام ندهید،اکثر کمپانی ها موفقیت یک کاتالوگ را با محاسبات حقوقی دقیق اینچ به اینچ مشخص میکنند، این محاسبات و جزئیات دیدگاه مفیدی را ارائه میدهد اما نباید در حیطه ارزش و نام محصولات انجام شود. قرار دادن کالاهای بیشتر با جزئیات زیاد در یک صفحه، منجر به افزایش نظر مثبت مشتری نخواهد شد اگر تاثیر بالعکس نداشته باشد.
    کمپانی که به دنبال افزایش گستره کاری خود و برند سازی است، می داند که با درج جزئیات، خریداران را مجبور به مشاهده یک محصول می کند و به این دلیل باعث کاهش گستره محصولات و خدمات می شویم.


    3. افکارتان را کلی نشان بدهید، نه با جزئیات
    این اشتباه است که تمرکز کنیم بر روی جزئیات یک محصول غیر انحصاری به جای نشان دادن برند و ایجاد تاثیر بصری از فروشگاه در مخاطبین. باید شبیه به یک نت موسیقی، پیمایشی همراه با شگفتی را برای مشتری با دیدن تصاویر ساده، عکس های بسته از جزئیات، عکس هایی با زاویه ای گسترده را نشان دهید تا بیننده تغییر شیوه زندگی را با حفظ منافع خود در آن ببیند و ترغیب به ورق زدن کاتالوگ شود.
    4. مسئله ای که باید بدانند مشتری ها
    با دیدن تصاویر خوب از ظاهر محصولات و توصیف محصول با تن صدای شیوا در رسانه های صوتی و تصویری باید کمک کنیم که مخاطب بداند فروشنده محصولات انتخاب شده شما چه کسی است؟ دارای چه کد پستی و تلفن برای پاسخ گویی به مشکلات و سوالات است؟ این را همیشه در نظر بگیرید که خدمات پس از فروش برای مشتری بسیار مهم است.
    5. فکر نکنید که ممکن است با کپی شدن فضای فروش را از دست بدهید
    همیشه باید اطلاعات ناب و جالب را به مشتریان خود ارائه دهید، از این نترسید که دیگران از شما کپی برداری می کنند. باید به این وسیله پیشتاز باشید و با استفاده از یک گروه مناسب برای تبلیغات خود و با استفاده از ایده های ناب گروه تبلیغاتی از رقبا فاصله گرفته، و همیشه این فاصله را حفظ کنید.
    6. بیشترین فضا را به گرانترین محصول خود اختصاص ندهید
    به خاطر داشته باشید که فروش یک محصول هدف نیست، بلکه دیده شدن کل کاتالوگ مد نظر ماست. با نوشتار و تحریر مناسب کاتالوگ، مردم زمان بیشتر را صرف پیمایش صفحات آن و مشاهده آن می کنند. این که با دیدن کاتالوگ محصولی گرانقیمت به چشم بیاید باعث جذب مشتری نمی شود، تمام محصولات در یک سطح نشان داده شود و تنوع قیمت در مواقع فروش و معرفی محصولات نکته مهمی است.
    7. اجتناب از ساخت صفحات بیش از حد و پیچیده
    اکثر کاتالوگ های که وجود دارند دارای 8 الی 10 صفحه هستند، اگر شما بخواهید تمام محصولات خود را به سمت متقاضی شلیک کنید نباید انتظار داشته باشید که برای دریافت تمامی آنها وقت گذاشته شود. استفاده از تعداد محدود با وضوع و روشنی کامل. این را در نظر داشته باشید که بقای نام تجاری شما بستگی به برقراری ارتباط به صورت منسجم و سازگار صورت می پذیرد.
    8. دارای یک فرم سفارش باشد
    این را می دانیم که بیشتر سفارشات از طریق تلفن و یا در وب سایت شرکت انجام می شود، برای همین خیلی ها بر این باورند که بودن یک فرم سفارش غیر ضروری است. اما تحقیقات نشان داده که خریداران مایل به استفاده از فرم سفارش چاپ شده هستند تا بتوانند خریدها و اطلاعات خود را سازماندهی کنند. مخصوصا که به این طریق می توانند به راحتی به وسیله تلفن با آپراتور ارتباط برقرار کنند و به صورت دقیق و موثر پیش بروند.


    9. ارزش تولید را قربانی نکنید
    خریداران با دیدن کاتالوگ نمی توانند آن را با دستان خود لمس و بررسی کنند، بنابراین آنها پایه اعتماد خود را در کیفیت طراحی، عکس های محصول، کاغذ و چاپ کالتالوگ می گذارند. حتی اگر بودجه زیادی نمی خواهید هزینه کنید باید تا می توانید یک طراحی خوب و شکیل را استفاده کنید تا به مخاطب حس اعتماد را انتقال دهید.

    دانلود وکتور
    کارت ویزیت لایه باز

  2. #2
    saroweb آفلاين است كاربر ساده
    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    نوشته ها
    21
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پیش فرض

    آقا این 9 نکته همه جا کاربرد داره ؟
    طراحی سایت در اصفهان

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
قدرت گرفته از ویبولتین ،اکنون ساعت 02:19 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.
کليه حقوق اين سايت متعلق به  شرکت فرهنگ سازان  است.هر گونه استفاده از مطالب اين سايت پيگرد قانوني دارد
سئو و بهينه سازي : سئو
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved