سال 2012 | 352 صفحه | ISBN: 9781118147481 | 17,3 MB |


معرفی: صنعت سه‌بعدی در همه جا کاربرد دارد. از بازی‌های ویدئویی، افکت‌های ویژه تلویزیونی و فیلم تا دستگاه‌های موبایل و غیره.
بیشتر هنرمندان مشتاق و انیماتور‌ها با صنعت سه‌بعدی و کامپیوتر‌ها بزرگ شد‌ه‌اند و به طور طبیعی به سمت این رشته به عنوان یک حرفه مورد علاقه‌شان جذب شده‌اند.
این کتاب، ترکیبی از تجربه‌های کلاسی و کاری را گردهم آورده است تا از آنها برای پوشش صنعت سه‌بعدی استفاده کند. این کتاب ضروری به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان تصاویر سه‌بعدی جذاب و واقعی خلق کرد.
اگر شما به هنر سه‌بعدی به عنوان یک حرفه هنری خود نگاه می‌کنید و یا صرفا قصد دارید درک خود را از اصول CG گسترش دهید، این کتاب به شما یک دانش عظیم از مفاهیم اصلی و صنعت انیمیشن سه‌بعدی ارائه می‌دهد.



بهترین دوست من کسی است که کتابهایی را به من هدیه کند که تا به حال نخوانده باشم. " لینکلن "