تاریخ امروز :
تالار های نیک صالحی - صفحه اصلی
تبلیغات
تولبار جدید و آپدیت شده مخصوص نیک صالحی آماده دانلود است ، برای دانلود کلیک کنید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

هفت نکته از زبان جی کاتلر

  1. #1
    كاربر عالي omid0018 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    HTC HD7
    نوشته ها
    676
    تشکر
    537
    تشکر شده 1,305 بار در 567 پست

    Talking هفت نکته از زبان جی کاتلر

    جی کاتلر دارای یک جفت از بهترین پشت-بازوهای حال-حاضر در بین حرفه-ای-هاست. او علم و آگاهی را از مهمترین عوامل در افزایش کارائی تمرینات و دستیابی به چنین حجم عضلانی می-داند. در ادامه توصیه-های کاتلر در مورد تمرین عضلات سه-سر را خواهید دید.
    ● نکته ۱
    من دارای بهترین ژنتیک در عضلات سه-سر نیستم، ولی یاد گرفته-ام که چگونه متناسب با ساختار بدنی-ام کار کنم. باید حرکات را با آگاهی کامل و ذهن باز انتخاب کنید. بر خلاف تصور بسیاری از افراد من خیلی زود فهمیدم که حرکت پشت-بازو با هالتر خوابیده تنها حرکت برای حجیم ساختن پشت-بازو نیست. حرکاتی که با کابل اجراء می-شوند می-توانند برای بهبود شکل و حجم این عضلات بسیار مفید باشند. تنها مسئله در استفاده از آنها پیدا کردن بهترین حالت قرارگیری بدون و تمرکز کامل بر عضله در حین انجام این حرکات است.
    ● نکته ۲

    Click this bar to view the full image.
    در حرکت پشت-بازو با سیم-کش جفت دست، دوست دارم عملکرد آرنج-ها را مانند یک لولای ساده حفظ کنم و فشار اضافی بر آنها اعمال نکنم اگر این حرکت را با طناب در ابتدای برنامه اجراء کنید باعث گرم شدن کامل مفصل آرنج و آمادگی آن برای حرکات بعدی خواهید شد و این برای آرنج-هائی که در اثر سال-ها تمرین بدنسازی بسیار حساس شده-اند مفید است.
    ● نکته
    ۳

    [IMG]http://3.bp.********.com/_-fyssgE5sr8/Sd4gvr3s5gI/AAAAAAAAAOI/zMV4m3hXAFk/s320/JayCutler-Wallpaper.jpg[/IMG]














    از نظر من حرکت دیپ (پارالل) بهترین حرکت برای افزایش حجم عضلات سه-سر است. من استفاده از آن را برای عضلات سینه دوست ندارم، البته این یک نظر شخصی است. همیشه بیشترین فشار از اجراء آن-را در پشت-بازویم حس می-کنم. توسعه عضلانی ژیمناست-های المپیکی که در وسیله پارالل تخصص دارند اثباتی است بر میزان تأثیر حرکت دیپ در افزایش حجم پشت-بازوها.
    ● نکته ۴

    فکر می-کنم در طول سال-های اخیر حرکت پشت-بازو سیمکش تک دست حقیقتاً باعث افزایش جزئیات و بهبود شکل پشت-بازوهایم شده. این حرکت را به-صورت دست برعکس اجراء می-کنم (کف دست روبه-بالا)، در حالی-که کف دست نزدیک دلتوئید مخالفم است حرکت را آغاز می-کنم. سپس دسته را به-صورت ضربدری به سمت پائین و کنار رانم پائین می-آورم. تأثیر این حرکت چیزی بین حرکت سیمکش و کیک بک می-باشد. حرکات تک دست همواره گزینه-های مناسبی برای عضلات جلوباز و پشت-بازو هستند چون امکان تمرکز کامل بر انقباض را در حین اجراء افزایش می-دهند.
    ● نکته ۵

    حرکت کشش پشت-بازو با دمبل تک دست برای تحت -فشار قرار دادن سربلند پشت بازو بسیار مناسب است و باعث پمپ بالای خون در این بخش می-شود. نحوه قرارگیری استخوان بازو در این حرکت باعث می-شود تنها عضله سه-سر در جابجا کردن وزنه دخالت کند و برخلاف حرکاتی مانند دیپ عضلات دیگر نقشی در اجراء ندارند.
    ● نکته ۶
    در حرکاتی-که با وزنه آزاد اجراء می-شوند کمی قبل از قفل شدن آرنج-ها حرکت را متوقف می-کنم چون هنگام استفاده از دمبل یا هالتر در صورت قفل شدن آرنج فشار زیادی بر پشت-بازوها نخواهد بود و بخش زیادی از آن به مفصل آرنج منتقل می-شود. در حرکاتی که با دمبل یا هالتر اجراء می-کنید وقتی وزنه در حال پائین آمدن است فشار زیادی بر عضلات سه-سر وارد می-شود. ولی وقتی وزنه را در بخش بالای حرکت نگه-می-دارید مقدار فشار بر عضله کاهش می-یابد. در بدنسازی مهمترین چیز اعمال حداکثر فشار بر عضلات.
    ● نکته ۷
    مهمترین مسئله در تمرین پشت-بازو این است که بر وزنه-های سنگین تمرکز نکنید. به-یاد داشته باشید آرنج مفصل ظریفی است و به-سرعت دچار آسیب-دیدگی می-شود. پس حین اجراء حرکات به-جای اینکه تمام توجه-تان متوجه افزایش وزنه باشد بر عضلات پشت بازو متمرکز شوید. من افراد زیادی را می-شناسم که تنها به افزایش وزنه-های تمرین اهمیت می-دهند. ولی اساساً بدنسازی این نیست. چیزی-که مهم است مقدار فشار و کیفیت انقباضی است که بر عضلات اعمال می-کنید
    وقتی با انگشت به کسی اشاره می کنیم
    به یاد داشته باشیم که
    سه انگشت دیگر به طرف خودمان برگشته اند
    .
    مرد بی شهامت کسی است که در جایی که باید اعتراف کند، خاموش بنشیند.


    (
    فرقی نداره زن باشی یا مرد تن دهی دل ندهی ف.احشه هستی)
    شاد باشید:
    به خاطر همین من عاشق ایرانم!!



  2. تشکرها از این نوشته :


مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
قدرت گرفته از ویبولتین ،اکنون ساعت 10:12 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.
کدنویسی و
کليه حقوق اين سايت متعلق به  شرکت فرهنگ سازان  است.هر گونه استفاده از مطالب اين سايت پيگرد قانوني دارد
سئو و بهينه سازي : انجمن سئو

آکواريوم ماهي طوطي کاسکو