تاریخ امروز :
تالار های نیک صالحی - Powered by vBulletin
تبلیغات
تولبار جدید و آپدیت شده مخصوص نیک صالحی آماده دانلود است ، برای دانلود کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

هفت نکته از زبان جی کاتلر

  1. #1
    omid0018 آواتار ها
    omid0018 آفلاين است كاربر عالي
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    HTC HD7
    نوشته ها
    676
    تشکر
    537
    تشکر شده 1,305 بار در 567 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    Talking هفت نکته از زبان جی کاتلر

    جی کاتلر دارای یک جفت از بهترین پشت-بازوهای حال-حاضر در بین حرفه-ای-هاست. او علم و آگاهی را از مهمترین عوامل در افزایش کارائی تمرینات و دستیابی به چنین حجم عضلانی می-داند. در ادامه توصیه-های کاتلر در مورد تمرین عضلات سه-سر را خواهید دید.
    ● نکته ۱
    من دارای بهترین ژنتیک در عضلات سه-سر نیستم، ولی یاد گرفته-ام که چگونه متناسب با ساختار بدنی-ام کار کنم. باید حرکات را با آگاهی کامل و ذهن باز انتخاب کنید. بر خلاف تصور بسیاری از افراد من خیلی زود فهمیدم که حرکت پشت-بازو با هالتر خوابیده تنها حرکت برای حجیم ساختن پشت-بازو نیست. حرکاتی که با کابل اجراء می-شوند می-توانند برای بهبود شکل و حجم این عضلات بسیار مفید باشند. تنها مسئله در استفاده از آنها پیدا کردن بهترین حالت قرارگیری بدون و تمرکز کامل بر عضله در حین انجام این حرکات است.
    ● نکته ۲

    Click this bar to view the full image.
    در حرکت پشت-بازو با سیم-کش جفت دست، دوست دارم عملکرد آرنج-ها را مانند یک لولای ساده حفظ کنم و فشار اضافی بر آنها اعمال نکنم اگر این حرکت را با طناب در ابتدای برنامه اجراء کنید باعث گرم شدن کامل مفصل آرنج و آمادگی آن برای حرکات بعدی خواهید شد و این برای آرنج-هائی که در اثر سال-ها تمرین بدنسازی بسیار حساس شده-اند مفید است.
    ● نکته
    ۳

    [IMG]http://3.bp.********.com/_-fyssgE5sr8/Sd4gvr3s5gI/AAAAAAAAAOI/zMV4m3hXAFk/s320/JayCutler-Wallpaper.jpg[/IMG]














    از نظر من حرکت دیپ (پارالل) بهترین حرکت برای افزایش حجم عضلات سه-سر است. من استفاده از آن را برای عضلات سینه دوست ندارم، البته این یک نظر شخصی است. همیشه بیشترین فشار از اجراء آن-را در پشت-بازویم حس می-کنم. توسعه عضلانی ژیمناست-های المپیکی که در وسیله پارالل تخصص دارند اثباتی است بر میزان تأثیر حرکت دیپ در افزایش حجم پشت-بازوها.
    ● نکته ۴

    فکر می-کنم در طول سال-های اخیر حرکت پشت-بازو سیمکش تک دست حقیقتاً باعث افزایش جزئیات و بهبود شکل پشت-بازوهایم شده. این حرکت را به-صورت دست برعکس اجراء می-کنم (کف دست روبه-بالا)، در حالی-که کف دست نزدیک دلتوئید مخالفم است حرکت را آغاز می-کنم. سپس دسته را به-صورت ضربدری به سمت پائین و کنار رانم پائین می-آورم. تأثیر این حرکت چیزی بین حرکت سیمکش و کیک بک می-باشد. حرکات تک دست همواره گزینه-های مناسبی برای عضلات جلوباز و پشت-بازو هستند چون امکان تمرکز کامل بر انقباض را در حین اجراء افزایش می-دهند.
    ● نکته ۵

    حرکت کشش پشت-بازو با دمبل تک دست برای تحت -فشار قرار دادن سربلند پشت بازو بسیار مناسب است و باعث پمپ بالای خون در این بخش می-شود. نحوه قرارگیری استخوان بازو در این حرکت باعث می-شود تنها عضله سه-سر در جابجا کردن وزنه دخالت کند و برخلاف حرکاتی مانند دیپ عضلات دیگر نقشی در اجراء ندارند.
    ● نکته ۶
    در حرکاتی-که با وزنه آزاد اجراء می-شوند کمی قبل از قفل شدن آرنج-ها حرکت را متوقف می-کنم چون هنگام استفاده از دمبل یا هالتر در صورت قفل شدن آرنج فشار زیادی بر پشت-بازوها نخواهد بود و بخش زیادی از آن به مفصل آرنج منتقل می-شود. در حرکاتی که با دمبل یا هالتر اجراء می-کنید وقتی وزنه در حال پائین آمدن است فشار زیادی بر عضلات سه-سر وارد می-شود. ولی وقتی وزنه را در بخش بالای حرکت نگه-می-دارید مقدار فشار بر عضله کاهش می-یابد. در بدنسازی مهمترین چیز اعمال حداکثر فشار بر عضلات.
    ● نکته ۷
    مهمترین مسئله در تمرین پشت-بازو این است که بر وزنه-های سنگین تمرکز نکنید. به-یاد داشته باشید آرنج مفصل ظریفی است و به-سرعت دچار آسیب-دیدگی می-شود. پس حین اجراء حرکات به-جای اینکه تمام توجه-تان متوجه افزایش وزنه باشد بر عضلات پشت بازو متمرکز شوید. من افراد زیادی را می-شناسم که تنها به افزایش وزنه-های تمرین اهمیت می-دهند. ولی اساساً بدنسازی این نیست. چیزی-که مهم است مقدار فشار و کیفیت انقباضی است که بر عضلات اعمال می-کنید
    وقتی با انگشت به کسی اشاره می کنیم
    به یاد داشته باشیم که
    سه انگشت دیگر به طرف خودمان برگشته اند
    .
    مرد بی شهامت کسی است که در جایی که باید اعتراف کند، خاموش بنشیند.


    (
    فرقی نداره زن باشی یا مرد تن دهی دل ندهی ف.احشه هستی)
    شاد باشید:
    به خاطر همین من عاشق ایرانم!!



  2. تشکرها از این نوشته :


مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
قدرت گرفته از ویبولتین ،اکنون ساعت 10:08 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.
کليه حقوق اين سايت متعلق به  شرکت فرهنگ سازان  است.هر گونه استفاده از مطالب اين سايت پيگرد قانوني دارد
سئو و بهينه سازي : سئو
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved