طراحی لوگوی بعدی موزیلا

جستجوگر اینترنت موزیلا سعی دارد با طراحی یک لوگوی جدید، چهره متفاوتی به شهرت خود بدهد. در همین راستا لیستی از جدیدترین پیشنهادات طراحی لوگو را منتشر کرده که توسط تیم طراحی موزیلا بررسی و در نهایت یکی انتخاب خواهد شد. اهمیت طراحی لوگو برای شرکت موزیلا در راستای استراتژی های برندسازی است.
طراحی لوگو: موزیلا

گزینه های بیشماری در لیست طراحی لوگوی موزیلا قرار دارد. تصاویر زیر برخی از این پیشنهادات هستند که سعی دارند نام موزیلا یا بخشی از نام موزیلا را در طراحی لوگو استفاده کنند. در تمام این طراحی های لوگو تلاش شده تا با استفاده از عناصر خلاقیت و آگاهی از اصول طراحی لوگو یک چهره منحصر به فرد به هویت و برند موزیلا داده شود.
موزیلا طراحی لوگو
خلاقیت در طراحی لوگو موزیلا

برخی از لوگوهای طراحی شده در این لیست ساده تر هستند و نها از یک فونت و جنبه های خلاقانه توانسته اند نگاه مخابین را جلب کنند. به طراحی لوگوی زیر نگاه کنید که از حروف آی و دو حرف ال کنار هم برای خلق :// که در آدرس های اینترنتی استفاده می شود بهره برده اند و ناخوداگاه مخاطب را به ماهیت این برند می کشانند.
طراحی لوگو موزیلا خلاقیت
طراحی لوگو قدیمی موزیلا

طراحیل وگوی قبلی موزیلا را در زیر می بینید که با استاندازدهای راحی لوگوی مدرن سازگار نیست. ای نطراحی لوگو که نوعا طراحی لوگوی کلاسیک محصوب می شود پر از جزییات و پیچیدگی است. به علاوه قابلیت تغییر سایز را ندارد و در دنیای طراحی لوگوی ریسپانسیو جایی ندارد. شاید علت این که موزیلا دست به تغییر لوگو زده ضعیف بودن طراحی اش در مقایسه با طراحی لوگوی رقبایی چون کروم و فیارفاکس باشد.
طراحی لوگو موزیلا