تاریخ امروز :
تالار های تخصصی نیک صالحی - Powered by vBulletin
تبلیغات
تولبار جدید و آپدیت شده مخصوص نیک صالحی آماده دانلود است ، برای دانلود کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 4 از 4
  1. #1
    EskenasAcc آفلاين است كاربر ساده
    تاریخ عضویت
    May 2016
    نوشته ها
    10
    تشکر
    1
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پیش فرض نرم افزار مديريت تعميرگاه اسكناس با امکانات فوق العاده

    نرم افزار مديريت تعميرگاه اسكناس



    ويزگي هاي نرم افزار مديريت تعميرگاه اسكناس:
    · سفارشي سازي مخصوص مشاغل تعميراتي مانند صنف كامپيوتر، موبايل، الكترونيك، يخچال فريزر و...
    · امكان يادگيري سريع بدون نياز به دانش حسابداري
    · صدور قبض و رسيد تعميرگاه و فاكتور تعميرات با امكان طراحي رسيد چاپي در نرم افزارOffice Word
    · ثبت قطعات مصرفي و اجرت خدمات با امكان مديريت انبار قطعات
    · محاسبه درصد تعميركاران، تعريف درصد مجزا براي هر تعميركار يا هر دستگاه تعميري
    · امكان كار كردن به صورت شبكه بدون افت سرعت
    · ارسال پيامك به مشتري پس از پذيرش و تعمير دستگاه و امكان پيگيري وضعيت دستگاه تعميري از طريق پيامك
    · تلفن گوياي هوشمند: مشتري مي تواند از طريق تلفن وضعيت تعمير دستگاه خود و هزينه نهايي را بررسي كند (بدون نياز به نيروي انساني).
    · يكپارچگي و هماهنگي كامل با نرم افزار حسابداري فروشگاهي اسكناس


    تفاوت گفتني نيست، ديدني است...


    برای مشاهده اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

    - - - Updated - - -

    لیست امکانات نرم افزار مديريت تعميرگاه اسكناس

    نسخه پايه:
    · امكان ارائه خدمات مختلف تعميراتي، تعويض كاري
    · امكان ثبت اطلاعات مشتري، دستگاه تعميري در كمترين زمان ممكن
    · امكان پذيرش و تحويل سريع در يك فرم براي مشتريان حضوري
    · امكان تعريف قطعات و خدمات جهت ثبت سريع و مشخص نمودن قيمت هر يك از قبل
    · يكپارچگي با نرم افزار حسابداري و ثبت خودكار اسناد حسابداري مربوط به تعميرگاه
    · بررسي هوشمند صحت سريال دستگاه و هوشمندي سيستم نسبت به سريال تكراري
    · استفاده از تمام قابليتهاي سيستم بصورت همزمان بدون نياز به خروج از يك بخش
    · امكان پشتيبان گيري بر روي سرور اينترنتي براي امنيت بيشتر اطلاعات
    · امكان جستجوي سريع و پيگيري وضعيت دستگاه تعميري
    · امكان كار در شبكه با سرعت و امنيت بالا و سازگاري با تمامي نسخه هاي SQL Server
    · بازيابي هوشمند سوابق مشتري و دستگاه حين پذيرش جهت الگوبرداري و تسريع در امور
    · طراحي فرم چاپي در Office Word، ذخيره گزارشات به فرمت Excel، Word و...


    نسخه ويژه:
    · تمامي امكانات نسخه پايه
    · محاسبه درصد تعميركاران، تعريف درصد براي هر تعميركار يا هر دستگاه تعميري
    · تعريف واحد هاي تعميرگاه، خدمات و تكنسين هاي هر واحد
    · تقسيم دستگاه هاي تعميري پذيرش شده بين واحد ها و تعميركاران
    · امكان تعمير گروهي يك دستگاه توسط چند تعميركار يا چند واحد تعميري
    · ارائه خدمات گارانتي، نمايندگي و...
    · تعريف وضعيت دلخواه براي دستگاه تعميري علاوه بر وضعيت هاي پيش فرض
    · امكان دريافت هزينه تعمير به صورت نقد، كارتخوان، چك، حواله و...
    · امكان تعريف صندوق هاي متفاوت و مشخص كردن متصدي هر صندوق
    · هشدار هوشمند به مديريت هنگام عبور پرسنل از حدود تعريف شده در نرم افزار
    · تعريف كاربران با سطوح دسترسي و اختيارات مختلف و نظارت بر اعمال كاربران
    · امكان گزارش گيري كامل از تمامي بخش ها، تعيين ستون هاي نمايشي، طراحي گزارشات جديد، ساخت انواع نمودار آماري و گرافيكي، جستجو و فيلتر سريع گزارشات


    - - - Updated - - -

    سیستم ارسال پیامک

    امكان پيگيري وضعيت دستگاه تعميري با پيامك
    امكان ارسال پيامك خودكار اتمام خدمات تعمير براي مشتريان تعميرگاه با امكان ارسال هزينه تعمير و...
    امكان ارسال پيامك خودكار يا دستي آخرين وضعيت دستگاه تعميري به مشتري
    امكان ارسال پيامك تشكر و خوش آمد گويي پس از پذيرش دستگاه تعميري
    امكان ارسال پيامك تبليغاتي براي تمام مشترياني كه دستگاه تعميري آنها ايراد خاصي داشته است
    امكان ارسال پيامك انبوه براي مشترياني كه دستگاه تعميري آنها مارك يا مدل خاصي بوده است
    امكان ارسال پيامك انبوه براي گروهي از مشتريان (مثلا مشترياني كه گوشي S7 آنها ايراد برد داشته است)
    امكان ارسال پيامك فقط براي مشترياني كه دستگاه آنها تعمير شده ولي پس از گذشت زمان طولاني هنوز براي تحويل گرفتن دستگاه خود مراجعه نكرده اند
    امكان ارسال پيامك انبوه فقط براي مشتريان يك شهر يا يك محله
    امكان تعريف متن سفارشي براي تمامي پيامك هاي انبوه خودكار و استفاده از اطلاعات مشتري (مانند نام مشتري و مدل گوشي) در متن پيامك
    امكان ارسال پيامك به شماره هاي خارج از نرم افزار با استفاده از فايل اكسل (Excel)
    امكان استفاده از اطلاعات موجود در فايل اكسل در پيامك انبوه (مانند نام و نام خانوادگي و...)
    جلوگيري هوشمند از ارسال پيامك تكراري براي مشتريان
    امكان تنظيم ساعات ارسال پيامك هاي انبوه (به عنوان مثال مي توانيد تنظيم كنيد در ساعات آخر شب يا ظهر پيامك ارسال نگردد)




    - - - Updated - - -

    سیستم تلفن گویا


    سيستم تلفن گويا با قيمت مناسب بدون نياز به سخت افزار هاي گران قيمت در كنار نرم افزار اسكناس نصب مي شود و به راحتي قابل استفاده است. براي استفاده از اين سيستم فقط نياز به سخت افزار كوچكي داريد كه به صورت رايگان در اختيار شما قرار مي گيرد و مي توانيد سيم تلفن را به آن سخت افزار متصل نماييد
    در اين سيستم هر زمان مشتريان با شما تماس بگيرند سيستم تلفن گويا به طور خودكار به آنها پاسخ خواهد داد و مشتريان مي توانند با وارد كردن شماره قبض خود از آخرين وضعيت دستگاه تعميري خود مطلع شوند. به عنوان مثال اگر دستگاه مشتري مورد نظر تعمير شده باشد سيستم به صورت صوتي علاوه بر اعلام تعمير به مشتري، هزينه تعمير را نيز اعلام مي كند.




    - - - Updated - - -

    اطلاعات تماس جهت مشاوره رایگان

    سایت: http://argham-gostaran.ir

    شماره تماس: 05137051438 - 05132219872

    برای چت آنلاین و مشاوره در تلگرام اینجا کلیک کنید

  2. #2
    EskenasAcc آفلاين است كاربر ساده
    تاریخ عضویت
    May 2016
    نوشته ها
    10
    تشکر
    1
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پیش فرض آموزش سطح 1: نرم افزار تعمیرگاهی خدماتی اسکناس




    آموزش سطح 1 (مقدماتی) نرم افزار مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش اسکناس برای تعمیرگاه ها و شرکت های خدماتی کوچک تا متوسط
    عناوین فصل ها:
    فصل اول: شروع به کار نرم افزار خدمات
    فصل دوم: پنجره اصلی نرم افزار مدیریت تعمیرگاه
    فصل سوم: آموزش پذیرش دستگاه تعمیری
    فصل چهارم: آموزش تعیین تکلیف دستگاه تعمیری
    فصل پنجم: آموزش تحویل دستگاه به مشتری
    فصل ششم: آموزش جستجوی سریع دستگاه


  3. #3
    EskenasAcc آفلاين است كاربر ساده
    تاریخ عضویت
    May 2016
    نوشته ها
    10
    تشکر
    1
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پیش فرض آموزش سطح 2 نرم افزار مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش اسکناس





    اگر شما صاحب یک تعمیرگاه متوسط یا بزرگ هستید حتما این آموزش را مطالعه کنید.
    مطالب موجود در این آموزش:
    آموزش تعریف کاربران تعمیرگاه و سطوح دسترسی هر کاربر
    تعریف خدمات تعمیرگاه
    تعریف واحد های تعمیری و تعمیرکاران هر واحد
    تعریف درصد و محاسبه حقوق و دستمزد تعمیرکاران
    تعریف شرکت های گارانتی و نحوه ثبت اطلاعات گارانتی در نرم افزار
    نکات پذیرش دستگاه تعمیری
    انتقالات دستگاه تعميري بين كاربران و واحد هاي مختلف
    مشاهده دستگاه های تعمیری
    گزارش صندوق مسئولین پذیرش و منشی و تحویل موجودی صندوق از ایشان



  4. #4
    EskenasAcc آفلاين است كاربر ساده
    تاریخ عضویت
    May 2016
    نوشته ها
    10
    تشکر
    1
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پیش فرض آموزش تنظیمات: سیستم تلفن گویا هوشمند اسکناس

    توضیح در مورد سیستم تلفن گویا اسکناس و آموزش تنظیمات این سیستم
    عناوین فصل ها:
    فصل اول: تلفن گويا هوشمند اسكناس چيست؟
    فصل دوم: تفاوت تلفن گويا هوشمند و سيستم سانترال ساده چيست؟
    فصل سوم: آموزش تنظيمات تلفن گويا در نرم افزار تعميرگاه يا خدمات پس از فروش اسكناس


مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
قدرت گرفته از ویبولتین ،اکنون ساعت 10:07 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.
کليه حقوق اين سايت متعلق به  شرکت فرهنگ سازان  است.هر گونه استفاده از مطالب اين سايت پيگرد قانوني دارد
سئو و بهينه سازي : سئو
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved