خرید کریو

خرید vpn

خرید vpn

خرید کریو

خرید vpn

خرید وی پی ان

وی پی ان

دانلود فیلم

خرید کریو

خرید vpn

خرید vpn

خرید کریو

خرید vpn

خرید وی پی ان

وی پی ان

دانلود فیلم

سمند و مشكلاتش - صفحه 2
تاریخ امروز :
تالار های نیک صالحی - صفحه اصلی
تبلیغات
تولبار جدید و آپدیت شده مخصوص نیک صالحی آماده دانلود است ، برای دانلود کلیک کنید.
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 40 , از مجموع 112

مشاهده : 26343 , پاسخ ها : 111
موضوع: سمند و مشكلاتش

  1. Top | #21

    تازه وارد




    تاریخ عضویت
    Nov 2006
    میانگین پست در روز
    0.00
    نوشته ها
    3
    تشکر
    1
    تشکر شده 3 بار در 2 پست

    پیش فرض

    سلام علی جان .باید بگم که من اصلا با نظرت شما و هر کی که می گه سمند ماشین بدیه موافق نیستم .من یه lx دارم و واقعا ازش راضیم به نظر من هم سرعتش هم استقامتش خوبه و هم خیلی بهتالار های نیک صالحیخوش فرمونه مخصوصا تو پیچایه تند واقعا الیه ولی باید اعتراف کنم که تنها مشکلش ستوناشه که دیدرو کم میکنه در هر صورت نسبت به قیمتش به نظر من ماشین خوبیه.

  2. Top | #22
    تالار های نیک صالحی
    Racer BoY




    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    میانگین پست در روز
    0.31
    نوشته ها
    944
    تشکر
    8
    تشکر شده 776 بار در 474 پست

    پیش فرض

    چوب کردن ترمزها چیز دیگه ای هست. (وقتی هست که پدال ترمز قفل میکنه زیر پا و پایین نمیره و مثل سنگ سفت و بی حرکت میشه زیر پا)
    یکمی این عکس سمند ال ایکس کوچیکه دیده نمیشه اگه ممکنه یه بزرگترش رو بگذارید(!)

  3. Top | #23
    تالار های نیک صالحی
    کاربر متوسط




    تاریخ عضویت
    Oct 2006
    میانگین پست در روز
    0.12
    محل سکونت
    nokia 3250
    نوشته ها
    332
    تشکر
    77
    تشکر شده 339 بار در 206 پست

    پیش فرض

    :eek: ما چرا باید سمندو با خودروهای ایرانی مثل 405 مقایسه کنیم باید سمند را با خودروهایی مثل لامبورگینی یا بنزهای مدل2008که تو راهند مقایسه کنیم:confused:

  4. Top | #24

    همکار قدیمی




    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    میانگین پست در روز
    0.46
    محل سکونت
    HTC Touch - SE P990i- HTC Touch Diamond
    نوشته ها
    1,268
    تشکر
    2,152
    تشکر شده 2,172 بار در 960 پست

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahsoon نمایش پست ها
    :eek: ما چرا باید سمندو با خودروهای ایرانی مثل 405 مقایسه کنیم باید سمند را با خودروهایی مثل لامبورگینی یا بنزهای مدل2008که تو راهند مقایسه کنیم:confused:
    اصلا منظور شما رو متوجه نمی شم.....اصلا همچین مقایسه ای اشتباه محضه....چون این ماشین ها اصلا هم کلاس و هم رده سمند نیستند.....اگر منظور شما انتقاد باشه و به نوعی مقصود شما کنایه به این ماشین هست باید بگم باز هم این کار درست نیست....
    همه چیز رو باید با هم نوع خودش مقایسه کرد .....یعنی مثلا یک ماشینی مثل سمند که اولین تجربه ایران خودرو (حد اقل به گفته خودش) باید با ماشین های هم رده خودش مانند کیا ریو- تویوتا یاریس-رنو لوگان- و ... مقایسه کرد نه با لامبورگینی و انواع مرسدسی که مخترع ماشین هست....

    البته قصد بنده دفاع از این ماشین نیست چون اصلا صاحب یک مدل از اون هم نیستم.و کاملا موافقم که ایرادات بسیار زیادی داره....اما باور کنید حداقل از نظر طراحی و امکانات رفاهی و حتی امنیت خیلی سرتر و بالاتر از ماشینی مثل 405 هست که فقط در حال حاضر توی ایرن تولید می شه....

    با تشکر از توجه شما....
    Emza

    ...The Last Time I Cried

  5. کاربران : 2 تشکر کرده اند از شما knazari برای ارسال این پست سودمند:


  6. Top | #25
    تالار های نیک صالحی
    کاربر متوسط




    تاریخ عضویت
    Oct 2006
    میانگین پست در روز
    0.12
    محل سکونت
    nokia 3250
    نوشته ها
    332
    تشکر
    77
    تشکر شده 339 بار در 206 پست

    پیش فرض

    دوست عزیز دلیل اینکه میگی سمند سرتر از 405چیه .مهندسان و طراحان قویی مثل 405 چند سال بعد از طراحیا و امتحانات زیاد به این شاسی و بدنه و سیستم تعلیق دست و . . . . .یافتند که از نظر وزن و ایرودینامیک و چیز های دیگه بهترین هماهنگیرو با این موتور دارند . چطور میشه گفت که سیستمهای سمند مثل اتاق سمند و . . . میتونند جواب گوی بهتر برای این موتور باشند قصد من توهین و نادیده گرفتن زحمات مهندسان و طراحان عزیز کشورمون نیست . ولی باید این واقعیت تو قبول کنیم که ایرانخودرو خیلی پیشه پا افتادست در مقابل کارخانهایی مثل کارخانهای فرانسه اینو میتونیم با مقایسه ی ماشینهایی که ایران و پزو تولید میکنه براحتی بفهمیم . { البته ایران فقط ماشین مونتاز میکنه نه تولید که جای تاسف بسیار داره}

  7. Top | #26
    تالار های نیک صالحی
    Racer BoY




    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    میانگین پست در روز
    0.31
    نوشته ها
    944
    تشکر
    8
    تشکر شده 776 بار در 474 پست

    پیش فرض

    شما میتونید مطمئن باشید ایران حتی یک پیچ سمند رو هم تولید نکرده.

  8. Top | #27

    همکار قدیمی




    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    میانگین پست در روز
    0.46
    محل سکونت
    HTC Touch - SE P990i- HTC Touch Diamond
    نوشته ها
    1,268
    تشکر
    2,152
    تشکر شده 2,172 بار در 960 پست

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahsoon نمایش پست ها
    دوست عزیز دلیل اینکه میگی سمند سرتر از 405چیه .مهندسان و طراحان قویی مثل 405 چند سال بعد از طراحیا و امتحانات زیاد به این شاسی و بدنه و سیستم تعلیق دست و . . . . .یافتند که از نظر وزن و ایرودینامیک و چیز های دیگه بهترین هماهنگیرو با این موتور دارند . چطور میشه گفت که سیستمهای سمند مثل اتاق سمند و . . . میتونند جواب گوی بهتر برای این موتور باشند قصد من توهین و نادیده گرفتن زحمات مهندسان و طراحان عزیز کشورمون نیست . ولی باید این واقعیت تو قبول کنیم که ایرانخودرو خیلی پیشه پا افتادست در مقابل کارخانهایی مثل کارخانهای فرانسه اینو میتونیم با مقایسه ی ماشینهایی که ایران و پزو تولید میکنه براحتی بفهمیم . { البته ایران فقط ماشین مونتاز میکنه نه تولید که جای تاسف بسیار داره}
    دقیقا با شما موافقم که 405 هم ماشین بدی نیست....اما باید عرض کنم که همونطور که 405 در طی چند سال طراحی شده باید این رو هم در نظر داشته باشید که سمند و یا حتی هیچ ماشین دیگه ای طراحی و ساختش مربوط به یک شب نمی شه....اما اگر واقعا بخوایم انصاف رو رعایت کنیم از نظر طراحی بدنه و داخل ماشین و مهم تر از همه امنیت خیلی از 405 بهتر و به روزتر هست....پژو 405 هم در زمان خودش ماشین خوبی بوده درست مثل زانتیا اما دیگه حالا حرفی برای گفتن نداره و دیگه هیچ جای دنیا این ماشین رو با این طراحی و این موتور نمی پسندن....البته ما ایرانی ها دوست داریم اینقدر از چیزی استفاده کنیم تا به زور ازمون بگیرن(درست مثل پیکان)....جای تردید نداره که شرکت هایی که فقط به دنبال سود هستند (مثل ایران خودرو) هم با ایجاد بازار سیاه تا 50سال هم همین 405 رو مونتاژ می کنن و به خورد مردم می دن.....البته این ها نظر شخصی بنده هست... و هر کسی یه نظری داره دیگه...(من هم فامیلیم نظریه:D )
    Emza

    ...The Last Time I Cried

  9. کاربران : 3 تشکر کرده اند از شما knazari برای ارسال این پست سودمند:


  10. Top | #28

    تازه وارد




    تاریخ عضویت
    Nov 2006
    میانگین پست در روز
    0.00
    نوشته ها
    3
    تشکر
    1
    تشکر شده 3 بار در 2 پست

    پیش فرض

    از این لحاظ سمندlx سرتر از 405 که
    با امکانات فراوانی نظیر ترمز abs-رینگ اسپرت-سیستم هوشمند-زیبائی غیر مقایسه با پژو-کارت طلائی-گارانتی سه ساله-سی دی چینجر- کیفیت بالای قطعات lx-امنیت بالا-سرعت بهتر-کنترل راحت در پیچای تند-نرم تربودن آن و......سمند lx بهتر است
    ویرایش توسط hoomankhan7468 : November 9th, 2006 در ساعت 12:21 AM

  11. تشکرها از این نوشته :


  12. Top | #29
    تالار های نیک صالحی
    Racer BoY




    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    میانگین پست در روز
    0.31
    نوشته ها
    944
    تشکر
    8
    تشکر شده 776 بار در 474 پست

    پیش فرض

    ترمز Abs که رو سمند هست خیلی خیلی مورد نیاز هست برای این جور ماشینها. نبودش تو پرشیا دیگه واقعا غیر قابل بخشش هست.

  13. Top | #30

    تازه وارد




    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    میانگین پست در روز
    0.00
    نوشته ها
    5
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 پست

    پیش فرض

    باتوجه به قیمت وتجهیزات اضافی (نسبت به سایرخودروهای داخلی-405-ریو-پارس -و... )که داره مقرون به صرفه هست البته یکسری اشکالات داره که مهمترین آنها ترمزش هست .واین مشکل مخصوص سمند نیست .و405وحتی پارس نیز این مشکل رودارند.بدین صورت که اگر ترمز ناگهانی بزنید
    فقط چرخهای جلو ترمز میگیرندکه باتوجه به اینکه اکسل جلو هست خیلی خطرداره مخصوصا" درپیچها

  14. Top | #31

    همکار قدیمی بخش مقاله ها و مطالب علمی




    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    میانگین پست در روز
    0.35
    محل سکونت
    اراک
    نوشته ها
    974
    تشکر
    2,086
    تشکر شده 1,455 بار در 745 پست

    پیش فرض

    سلام
    داشتم پست ها رو مطالعه می کردم گفتم منم یه نظری بدم.
    اگه ما بخواهیم آرمانی فکر کنیم و بخواهیم پیشرفت کنیم باید به روز باشیم.مثلا 405 ماشین خوبیه ولی طراحی این ماشین مال چیزی حدود 15-20 سال پیشه.مثلا ایران خودرو اگه می خواد به روز باشه باید به جای 405 ماشینایی مثل زانتیا و لوگان با همون قیمت 405 تولید کنه.البته این به مردم هم بر می گرده که هنوز از 405 استقبال می کنن.!!
    در مورد سمند اینقدر نامردی نکنین.البته ببخشیدا ولی خوب شما می خواهید همون اول راه ایران خودرو خودرو در سطح بنز تولید کنه.اگه می خواهید مقایسه کنید برید اولین ماشینی که بنز تولید کرد رو به نسبت با اولین ماشین ایران خودرو مقایسه کنید.بنز هم ماشیناش خالی از اشکال نبود.ولی اینقدر تولید کرد و تجربه کرد تا حالا شده بنز.
    ایران خودرو هم باید بهش میدون داد.سمند مدل 81 یادتونه.چه اشکالایی داشت.آیا اون اشکالات در سمند ال ایکس 85 تا حدودی رفع نشده؟و مطمئنا در سال های آینده مشکلات این ماشین کمتر خواهد شد.قبول دارم یه مشکلاتی هم هست اما تنها راه پیشرفت حمایت از خودرو سازان داخلی هست.به امید درخشش خودروسازان داخلی در جهان.


  15. تشکرها از این نوشته :


  16. Top | #32

    تازه وارد




    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    میانگین پست در روز
    0.00
    نوشته ها
    3
    تشکر
    1
    تشکر شده 0 بار در 0 پست

    پیش فرض

    من سمند 83 دارم وخیلی ازاون راضی هستم وتمام ایران را دور زدم بدون هیچ خرابی

  17. Top | #33
    تالار های نیک صالحی
    Racer BoY




    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    میانگین پست در روز
    0.31
    نوشته ها
    944
    تشکر
    8
    تشکر شده 776 بار در 474 پست

    پیش فرض

    سمند از گزینه های خوب انتخاب هست.
    گرچه از روز اول یک سری مشکلات داشته که با تمام وعده ها هنوز هم بعد از این همه سال رفع نشده است.
    ولی بازهم نمیتوان منکر نقش مهم سمند در بازار خودرو بود. استقبال از سمند خود تایید کننده این نکته هست که ایرانخودرو قسمت خوبی از بازار رو هدف گرفته.
    اگر سمند با تکنولوژی 405 چند سال قبل قرار باشد باعث به وجود آمدن یک رنسانس در صنعت خودروسازی ما باشد باید اعتراف کرد راه درستی را نمیرویم. همان بس که در منوی تولید خودروسازان ما به تازگی لااقل یک نمونه خودروی چینی یافت میشود!
    در بازار بی تنوع و تشنه ایران سمند در زمان خودش حکم یه دلستر خنک وسط بیابان رو داشت. حتی هنوز هم داره. سمند ولی باید تقویت شود. نه با تغییر دادن رنگ داشبورد و عوض کردن رینگ و تغییر طرح جلوپنجره. این کارها را چهل سال به سر پیکان آوردیم و نتیجه اش را نیز دیدیم. حالا دوباره بازهم داریم به همان راه میرویم. صنعت خودروسازی ما مثل لگو بازی بچه هاست. از انواع مدلهای پیکان کار و دولوکس و استیشن و وانت و باردو و آردی و روا تا مدلهای مختلف رنو 5 و پی کی 1100 و 1300 و موتور هیوندای و موتور پراید و نیو پی کی و انواع اقسام پراید با شکل و موتورهای متفاوت و طرحهای مختلف و نیو پراید و در آخر 405 فقید که از آن چندین و چند مدل سمند و 405 و پرشیا و به نوعی آردی زیر مجموعه شد. تماما مصداق عبارت این در آن و آن در این هست متاسفانه.
    اگر سمند سرگروه و لیدر و نماینده اصلی صنعت خودروسازی ایران هست. اگر قرار است روزی نماینده نام ایران باشد و روزگاری سری در سرها در آورد و در بازارهای جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد...پس:
    سمند را ریزش و خیزشی عظیم لازم است.

  18. کاربران : 3 تشکر کرده اند از شما Racer BoY برای ارسال این پست سودمند:


  19. Top | #34
    تالار های نیک صالحی
    كاربر ساده




    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    میانگین پست در روز
    0.01
    نوشته ها
    14
    تشکر
    10
    تشکر شده 7 بار در 7 پست

    پیش فرض

    بنده به عنوان کسی که حدود 5 ساله که سمند دارم و حدود 4 سال قبل از اون هم جی ال ایکس داشتم باید بگم سمند به مراتب از خودرو های هم رده خودش بالاتره.
    استحکام بدنه: شما اگر به گلگیر عقب پژو و پرشیا تکیه بدید یا سر کاپوت رو موقع بستن اون سهوا فشار بدید مطمئنا فرو رفتن بدنه رو حس می کنید.
    فضای داخلی: در سمند برای سرنشینان جلو و نیز به ویژه برای سر نشینان عقب بسیار بهتره.
    امکانات: با داشتن کامپیوتر سفری و سیستم هشدار دهنده و دزدگیر، آینه های برقی و گرم شونده، شیشه های عقب برقی و دریچه صندوق بار به اتاق بهتر از جی ال ایکس و هم رده پرشیا.
    قیمت: مناسب ترین در گروه.


    متاسفانه قضاوت برخی دوستان کاملا مغرضانه به نظر میاد و بوی مجله ماشین می ده!

    تشابه طراحی قسمت جلوی بدنه سمند با پاسات چیزی از ارزش طراحی اون کم نمی کنه، چرا که حتی کمپانی های غولی مثل تویوتا، نیسان و سایر کمپانی های ژاپنی و کره ای بسیاری از اوقات از طراحی شرکت های اروپایی کپی برداری می کنند و اصولا طراحی شون دارای هویت و اصالت خاصی نیست.
    به نحوی که هنوز هم شما قادر نیستید سازنده یک خودروی ژاپنی یا کره ای رو در بین چند خودرو تشخیص بدید.

    ضمن این که لازمه یاد آوری بشه که سمند طراحی ایرانی نیست. بلکه تغییر یافته طرحی از یک شرکت انگلیسی هست که برای یک خودرو ساز تایوانی طراحی شده بود و به دلیل ورشکستگی اون خودروساز، قبل از به تولید رسیدن طرح، این طرح روی دست طراح موند و ایران خودرو به همین دلیل طرح رو با قیمتی کمتر از قیمت واقعی خریداری کرد و با تغییرات جزیی برای هماهنگ کردن اون با موتور و متعلقات و سیستم تعلیق پژو، این طرح تبدیل شد به خودروی ملی ما!

    در مورد فاصله دسته دنده تا کنسول، اتفاقا این مساله به نظر من نکته مثبتیه چون در دنده های فرد ( 1و 3 و 5) برای فردی که مثل من عادتا اغلب اوقات دستش روی دسته دنده هست، بدون جدا شدن دست، امکان دسترسی به کنترل های پخش صوت وجود داره.

    نکات منفی از نظر من در این بخش یکی محل قرار گیری جاسیگاریه و دیگری محل سیستم هوشمند که زاویه دید بدی داره.

    در مورد طرح چراغ های عقب به نظر من هم بزرگترین نقطه ضعف طراحی این خودروست. ضمن این که با محدود شدن دید توسط ستون های جلو هم تا حدودی موافقم.

    ولی در مورد اشکال در دید عقب، با توجه به این که عادت کرده ام که مثل راننده های ماشین سنگین از آینه بغل ها بیشتر استفاده کنم و با توجه به دید خوبی که آینه های بغل سمند می ده، تا حدود زیادی این مشکل برای من رفع شده.

    در مورد هندلینگ و فرمان پذیری، مثل پژو، سمند هم فرمان پذیری عالی ای داره و هیچ کم و کسری از اون نداره.
    در مورد وزن هم تنها جایی که تاثیرش رو نشون می ده ترمز هاست که ظاهرا تو مدل های جدید این مشکل هم رفع شده. ولی در مورد شتاب گیری و سرعت هرگز احساس سنگین تر بودن از پژو و پرشیا نداشتم و بار ها هم این مساله رو در کورس های جاده ای امتحان کرده ام!

    ضمن این که با توجه به وزن اضافه و استفاده از سیستم تعلیق مشابه، بایستی قاعدتا استهلاک در این سیستم بیشتر از رقبای سبک وزن تر باشه، ولی با وجود کم کردن ارتفاع و استفاده از رینگ و لاستیک 17، بعد از بیش از 4 سال و نیم، هنوز مشکلی از این نظر ندارم (گوش شیطون کر!)

    همچنین در مورد عمر مفید موتور که اشاره شد 4 سال هست، بنده طی این مدت غیر از تنظیم موتورسالانه و یکی دو بار تعمیر اگزوز(!) تنها کاری که انجام داده ام، تعویض اسپیلاتور یا استپ موتور بوده و شکر خدا هنوز حتی نیاز به تعویض دسک و صفحه هم نداشتم و در حال حاضر هم کوچک ترین مشکلی از بابت کمپرس یا روغن سوزی و غیره ندارم. (چقدر تعریف کردم از ماشینم!)

    در مورد احتمال چپ شدن و عملکرد شاسی در تصادفات هم به همین شکل قضاوت، غیر علمی و غیر مستند بود.

    و عجیب تر از همه مساله موتور که من نمی دونم دوست عزیز قضیه دستکاری کردن موتور 405 رو ا استناد به چی عنوان کردند.
    چون همون طور که همه می دونند موتور و سایر متعلقات هر سه خودروی 405 و پرشیا و سمند کاملا مشابه هم هستند.

    در کل به نظر من سمند (حتی معمولی اون، چه رسد به ال ایکس) به نسبت قیمتش از 405 و پرشیا خرید عاقلانه تری هست.
    و همچنین من هنوز قانع نشدم زانتیا و مزدا 323 با هفت هشت میلیون اختلاف قیمت، انتخاب بهتری از سمند ال ایکس صادراتی باشند.
    مگر این که قضیه کلاس (!) رو دخیل بدونیم که اون دیگه امریست جدا!

    البته در پایان باید بگم من خیلی هم از این طرز تفکری که توی بازار خودروی ما وجود داره ناراحت نیستم، چون باعث می شه امثال من بتونند همچین ماشینی رو با قیمت نسبتا مناسب تهیه کنند.
    ویرایش توسط Kamran_A : January 20th, 2007 در ساعت 05:22 AM

  20. تشکرها از این نوشته :


  21. Top | #35

    مدیر ارشد قسمت خودرو




    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    میانگین پست در روز
    0.79
    محل سکونت
    N73,k 800,6260
    نوشته ها
    2,358
    تشکر
    382
    تشکر شده 1,654 بار در 797 پست

    پیش فرض

    بايد اين نكته رو هم به اضافه كنيم كه به نسبت پيشروي زمان مشكلات اين خودرو كمتر شده و تغييراتي در اين خودرو اعمال مي شود
    در مورد ترمز هاي اين خودرو همونطور كه دوستمون در پست بالا گفتند ترمز هاي سمند نسبت به قبل به مراتب بهتر شدند و كارايي عاليي دارند

  22. تشکرها از این نوشته :


  23. Top | #36
    تالار های نیک صالحی
    Racer BoY




    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    میانگین پست در روز
    0.31
    نوشته ها
    944
    تشکر
    8
    تشکر شده 776 بار در 474 پست

    پیش فرض

    به نظر اینجانب اگر بودجه شخص اجازه دهد و سمند lx را انتخاب کند بهترین انتخاب را کرده است. تفاوتها و کلاهی که ایران خودرو بر سر متقاضیان پرشیا میگذارد دقیقا کجا مشخص میشود؟ وقتی که سمند lx سیزده و نیم میلیون تومانی را با پرشیا پانزده و نیم میلیون تومانی مقایسه کنیم. و جالبتر آنکه در حال حاضر سمند lx سال سفارشی را در بازار با قیمت چهارده میلیون و نیم داریم و بازهم پرشیا معمولی با یک میلیون اختلاف غیر قابل توجیه میفروشد! سمند lx سال سفارشی با ترمز تقویت شده به abs با لیست کاملی از تجهیزات و چراغهای عقب اصلاح شده و نیز بسیاری از آپشنهای قابل سفارش در قیاس با خودرویی که بی وقفه و بی دلیل 15.5 میفروشد.
    حالا بیایید سمند lx سال سفارشی را با پرشیا معمولی مقایسه کنید. و توجیه کنید این مورد را که هنوز هم پرشیا خریدار دارد.

  24. Top | #37
    تالار های نیک صالحی
    كاربر ساده




    تاریخ عضویت
    Jul 2006
    میانگین پست در روز
    0.01
    محل سکونت
    سونی اریکسون k700
    نوشته ها
    35
    تشکر
    25
    تشکر شده 34 بار در 16 پست

    پیش فرض

    من همیشه سمند رو بهترین میدونم
    درسته ایراداتی داره اما در نظر بگیرین که این ماشین مهمترین فاکتور یعنی امنیت رو داره
    سمند ایراداتش هم با کمی خرج در ماه حل میشود
    من هم به همه این ماشینو پیشنهاد میکنم

  25. Top | #38

    تازه وارد




    تاریخ عضویت
    Feb 2007
    میانگین پست در روز
    0.00
    نوشته ها
    1
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    البته این مشکلاتهم به کنار گذاریم ولی کارخانه هم در ساخت سمند کوتاهی میکند مثلا خود ما 20 روزی است که بعد از ثبت نام سمند منتظر تحویل آن هستیم ولیدیروز از کارخانه زنگ زدند:که سمند تمام شده است فقط دو عدد 405 داریم که اگر میخواهید بجای سمند بخرید
    مگر می شود کارخانه با آن عظمت دو عدد 405 داشته باشد

  26. تشکرها از این نوشته :


  27. Top | #39

    مدیر ارشد قسمت خودرو




    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    میانگین پست در روز
    0.79
    محل سکونت
    N73,k 800,6260
    نوشته ها
    2,358
    تشکر
    382
    تشکر شده 1,654 بار در 797 پست

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط آرتمیا نمایش پست ها
    البته این مشکلاتهم به کنار گذاریم ولی کارخانه هم در ساخت سمند کوتاهی میکند مثلا خود ما 20 روزی است که بعد از ثبت نام سمند منتظر تحویل آن هستیم ولیدیروز از کارخانه زنگ زدند:که سمند تمام شده است فقط دو عدد 405 داریم که اگر میخواهید بجای سمند بخرید
    مگر می شود کارخانه با آن عظمت دو عدد 405 داشته باشد
    همين قضيه براي من هم اتقاق افتاد و 24 روز ديركرد داشت ولي بهمون پژو پيشنهاد نكردند:confused:

  28. Top | #40


    كاربر كارامد




    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    میانگین پست در روز
    0.48
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    1,275
    تشکر
    1,036
    تشکر شده 1,554 بار در 878 پست

    پیش فرض

    سمند ماشين خيلي خشكيه من يه بار يك جاده 120 Km رو با سمند رفتم مثل اينكه يه 8 ساعت راننگي كردم همه جاي بدنم درد ميكرد در جاده هم ديد خوبي نداشتم قدرت مانوروش هم كمه و ...
    سکوت سرشار از نا گفته هاست...

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

تالار های نیک صالحی مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
قدرت گرفته از ویبولتین ،اکنون ساعت 04:27 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.
کدنویسی و
کليه حقوق اين سايت متعلق به  شرکت فرهنگ سازان  است.هر گونه استفاده از مطالب اين سايت پيگرد قانوني دارد
سئو و بهينه سازي : سئو
Powered by vBulletin® Version 4.2.1 Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved

تالار های نیک صالحی

آکواريوم ماهي طوطي کاسکو