تاریخ امروز :
تالار های نیک صالحی - Powered by vBulletin
تبلیغات
تولبار جدید و آپدیت شده مخصوص نیک صالحی آماده دانلود است ، برای دانلود کلیک کنید.

آخرین ارسالهای انجمن




نمایش نتایج: از 1 به 17 از 17

اُپیروس یا آزرا

  1. #1
    arminkhanmohammadi آفلاين است کاربر متوسط
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    سن کاربر
    ؟؟؟
    محل سکونت
    Apple 3G
    نوشته ها
    320
    تشکر
    51
    تشکر شده 586 بار در 280 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض اُپیروس یا آزرا

    اپیروس یا آزرا ؟

    فنی :
    حضور دو محصول هم کلاس کیا و هیوندای در بازار ایران رقابتی سخت برای این دو محصول و انتخابی سخت تر برای متقاضیان خرید این دو خودرو به وجود آورده است .
    اپیروس سهمیه بنزین ندارد ولی به عنوان یک خودرو قدرتمند و حجیم ، مصرف بسیار متعادلی دارد . به گفته ی اطلس خودرویی ها چیزی نزدیک مصرف سمند ایران خودرو !
    موتور شش سیلندر خورجینی 3800 سی سی با 24 سوپاپ که توانایی تولید 266 اسب بخار قدرت در دور 6000 و حداکثر 360 نیوتون متر گشتاور در دور 4500 را داراست . اپیروس از گیربکس 5 دنده ی تیپ ترونیک بهره می برد که در دو نوع اسپرت و نرمال در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت . مصرف 10.9 لیتری در سیکل ترکیبی نیز از اپیروس عظیم الجثه خودرویی به نسبت کم مصرف ساخته اند اما همچنان این خودرو ، لوکس می سوزاند .فرمان هیدورلیک با قابلیت تنظیم الکترونیکی ، سیستم کنترل کششTCS و کنترل پایداری به همراه کمک فنر های گازی ، سیستم ترمز ABS و ترمز های دیسکی چرخ های عقب از دیگر مشخصات فنی اپیروس هستند .
    آزرا نیز از قاعده بی بنزینی مستثنی نیست اما هیوندای امروز دو رقیب را برای اپیروس به صورت آماده باش نگه داشته . مدل های 2006 و تازه وارد 2009 آزرا .
    آزرا در مدل 2006 به نظر یک پله پایین تر از اپیروس ایستاده است . آزرا 2006 از موتور 3.3 لیتری DOHC استفاده می کند که در دور 6000 حداکثر قدرت 235 اسب بخار را در اختیار شما می گذارد . آزرا از گیربکس 5 دنده اتوماتیک شیفت ترونیک بهره می برد و مصرفی حدود 10.2 لیتری در 100 کیلومتر برای سیکل ترکیبی را به همراه می آورد .
    سیستم کنترل پایداری ( ESP ) و سیستم کنترل کشش ( TCS ) به همراه ترمز های ضد قفل ( ABS ) از آپشن های مشترک دو خودرو می باشند که لذت رانندگی را هر چه بیش تر در این دو خودرو به نمایش می گذارند . در زمینه مسائل فنی اپیروس قدرتمند تر نشان می دهد اما آسان موتور با وارد کردن مدل 2009 آزرا به ایران قصد دارد رقابت را قدرتمندانه تر پیگیری کند .
    طراحی :
    شاید در زوایای نگاه به اپیروس ، نگاهی منتقدانه به طراحی آن کمی جای حرف داشته باشد . کیا همواره در طراحی محصولاتش از نوعی سبک "کیا گونه " پیروی می کرده ، اما در اپیروس می توان نوعی سنت شکنی مشاهده کرد که از خط قرمز طراحی های کیا رد شده ، که در طراحی جلو و عقب اپیروس این امر کاملا مشهود است . شباهت طراحی جلوی اپیروس به مرسدس E-class که توسط طراحان نیز به عنوان نوعی الهام گیری تایید شده همواره امتیاز منفی برای اپیروس در نظر گرفته می شود.جلو پنجره بزرگ جلوی خودرو زیبایی و وقار خاصی را در تناسب با ابعاد خودرو بوجود آورده ، رینگ های آلومینیومی 17 اینچی در کنار طراحی ساده کنار خودرو و در ها و نوار روی بدنه که تا جلو و عقب خودرو ادامه پیدا می کنند مانند کمربندی زیبا در میان طراحی ساده و در عین حال زیرکانه خودرو خودنمایی می کنند .چراغ های کشیده شده به سمت بالای عقب اپیروس در کنار صندوق نا هم سطح پشت خودرو در بالا بردن ابهت اپیروس نقش به سزایی داشته اند البته شباهت بی اندازه ی نمای عقب خودرو با محصولات روور و لینکلن تاون کار هم کمی جای تامل دارد !
    اما آزرا که به نظر با نام هیوندای و طراحی جذاب و جوان پسندش تمامی کمبود های فنی را پوشانده از طراحی قسمت عقب با الهام گیری از سری ۷ ب ام و بهره می برد . طرح چسبیده چراغ های عقب کمی شما را به یاد الانترا های دهه نود می اندازد ، چراغ ها از ترکیب رنگ مناسبی برخوردارند و خطوط جانبی بدنه که با فرمی رو به بالا وقتی به قسمت عقب میرسند حجیم تر شده عقب این خودرو را عضلانی تر جلوه میدهد . چراغ های ساده ولی زیبا در جلوی این خودرو به همراه جلو پنجره آلومینیومی و رینگ های اسپرت نیز با طراحی زیبا ظاهری برازنده به این خودرو بخشیده اند . اما آزرا تغییرات زیباگرایانه ای را در فیس لیفت 2009 خود شاهد بوده که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد : جلوپنجره ی جدید خودرو که به نظر هماهنگی بیش تری با نمای جلوی خودرو به وجود آورده است ، رینگ های 10 پره جدید و نوپردازی آبی طراحی داخلی خودرو که در مدل 2006 به رنگ سبز بود . تغییر در نمایشگر های صوتی خودرو هم در تغییر فضای داخلی خودرو بی اثر نبوده و به نظر هیوندای در عرضه فیس لیفت های جرئی همواره بهینه سازی و ایجاد جذابیت های بیش تر را در نظر دارد .
    امنیت :
    اپیروس در تست های امنیت سخت گیر ترین موسسه امنیتی یعنی ، موسسه بیمه برای امنیت بزرگراه های آمریکا توانست بسیاری از رقیبانش را کنار بزند و در میان خودرو های لوکس تست شده بیش ترین امتیاز را در بین رقیبان کسب کند ، امنیتی معادل 5 ستاره ، این تست ها بسیار سخت گیرانه تر از NTHSA آمریکا انجام می شوند به گونه ای که فرضا در یکی از محصولات شورلت موسسه NTHSA چهار ستاره امنیت به خودرو مذکور داده بود ولی موسسه بیمه امنیت بزرگراه ها این خودرو را ضعیف و در حد 1 ستاره ارزیابی کرده بود . در این زمینه اپیروس علاوه بر فاکتور های امنیتی که در طراحی خودرو رعایت کرده ، 12 کیسه ی هوا ، سیستم های کمکی حرکتی همچون ESP و ABS و پشت سری هایی با قابلیت عکس العمل به ضربه را در این زمینه به حالت آماده باش دارد !
    نوبت هیوندای آزرا است . 8 ايربگ شامل دو ايربگ براي سرنشينان جلو ، چهار عدد جانبي سرنشينان جلو و عقب ، دو عدد ايربگ پرده اي شيشه هاي کناري ، سيستم ترمز ضد قفل ABS ، توزيع الکترونيکي قدرت ترمز در چرخها EBD و همچنين ترمز کمکي BAS بهمراه ديسکهاي ترمز بزرگ و پشت سری های با قابلیت عکس العمل به ضربه همانند اپیروس . 5 ستاره امنیت موسسه NTHSA آمریکا نیز حاصل تست های انجام شده روی آزرا هستند .
    امکانات :
    اپیروس مجموعه ای از امکانات لوکس را برای شما به همراه خواهد آورد . سیستم صوتی حرفه ای با سی دی چنجر و ساب ووفر در کنار کامپیوتر سفری ، سیستم تهویه مطبوع صندلی های جلو و خنک کننده ، لامپ های زنون ، سوئیچ کارت ، گرم کننده صندلی های عقب ، تنظیم صندلی های جلو و راننده با 2 حافظه و محفظه خنک نگه دارنده همه از جمله امکانات رفاهی اپیروس محسوب می شوند که در تناسب با معنای یک خودروی لوکس در بازار ایران به نظر مناسب می آیند .
    نماینده لوکس های هیوندای ، آزرا نیز همگام با اپیروس با وجود برخی مشترکات ، آپشن های لوکسی را به همراه دارد . به نظر می آید در آزرا نیز مانند اپیروس بحث سیستم صوتی یکی از جدی ترین آپشن ها به حساب می آید ، سیستم صوتی همراه با آمپلی فایر ، ساب ووفر و 8 بلندگو infinity خدمت رسان این بخش خواهند بود . کامپیوتر سفری با تمامی امکانات ، سیستم روشن و خاموش شدن چراغ ها به صورت اتوماتیک ، سیستم ورود به کابین بدون کلید ، سانروف برقی ، لامپهای جلو زنون و حافظه جهت تنظیم اتوماتیک صندلی ، آینه بیرونی و فرمان نیز از جمله امکانات آزرا برای مدل حاضر در ایران می باشند .
    در این زمینه نمی توان برتری خاصی به یکی از دو برادر داد اما لوکس بودن اپیروس در این زمینه کمی بیش تر نسبت به آزرا می چربد .
    از نگاه نشریات :
    سایت ادماندز که در سال 2007 با دو عنوان آزرا را به عنوان پر طرفدارترین خودرو سال انتخاب کرده است در نگاهی اجمالی آزرا را یک سدان اسپورت نمی داند ، این یعنی آزرا از جرگه خودرو های لوکس خارج است ! سایت های "کار اند درایور" و کارز نیز در مقالات متعددی بر قیمت بسیار مناسب دو تیپ آزرا که باعث فروش اعجاب انگیز این خودرو شده تاکید می کنند و آن را قابل ستایش می خوانند . ادماندز در مقایسه آزرا و مرسدس اس کلاس فضای داخلی بیش تر آزرا را عاملی مناسب برای راحتی بیش تر این خودرو نسبت به مرسدس ارزیابی می کند . کارز دات کام هم نظریه ادماندز را به کلی کنار می زند و این گونه می نویسد : به یک لوکس فکر کنید ، نه هیوندای !
    مجله "ROAD AND TRACK " اپیروس را با شتاب صفر تا صد نزدیک به 9 ثانیه با وزن 1.5 تنی تحسین می کند و آن را یک لوکس 4 در با امکانات مناسب می خواند و قیمت کمتر آن را در مقابل تویوتا آوالون یکی از اصلی ترین عوامل برتری اپیروس نسبت به آوالون میداند .
    شتاب جانبی 0.72 g برای اپیروس در مقایسه با شتاب جانبی 0.78g در آزرا حداقل روی کاغذ ضعف کنترل و فرمان دهی مناسب اپیروس نسبت به آزرا را نشان می دهند و در حقیقت این موضوع از زبان دارندگان دو خودرو در عمل بسیار ضعیف تر است . آزرا از شتاب به مراتب بهتر در مقابل تفاوت 74 کیلوگرمی وزن برخوردار است و در عمل لذت رانندگی بیش تری را برای خریداران فراهم خواهد کرد .شتاب منفی دو خودرو ( 100 تا صفر ) به نظر با وجود سیستم های ترمز یکسان باید عملکرد یکسانی داشته باشند اما تفاوت وزن و آیرودینامیک دو خودرو ، تفاوت 4 متری و شتاب بهتری برای آزرا را نوید می دهند . اپیروس در مقابل تنوعی دل چسب از امکانات و رفاه را در کنار موتور قدرتمند در اختیار کلاسیک سواران می گذارد . این حرف که جوانان نسبت به اپیروس علاقه کمتری نشان می دهند با توجه به نوع تقاضا در بازار ایران کاملا منتفی است ، اپیروس طراحی قدرتمندی دارد و به نظر می رسد در فیس لیفت ها و نسل های بعدی بسیار قدرتمند تر نیز ظاهر شود . این خودرو که نخستین تجربه ی کیا در طراحی خودرو های لوکس محسوب می شود مطمئنا در آینده ایده های بیش تری را از کیا پذیرا خواهد بود . در مقابل آزرا که همواره به خاطر طراحی جذاب و قیمت مناسبش ستایش می شده در مدل 2009 به اوج خود رسیده .
    گارانتی 5 ساله ی کیا اپیروس در ایران بدون توجه به کارکرد خودرو و تمدید بیمه بدنه توسط شرکت در طول گارانتی از جمله نکات مثبت برای برتری خدمات اپیروس است ، این در حالی که آزرا برای مدل 2006 از گارانتی 5 ساله با محدودیت کارکرد 100 هزار کیلومتر استفاده می کند . اما در حقیقت سیاست رقابت در زمینه گارانتی همواره در ایران بر روی انتخاب مردم تاثیر گذار نیست ! اختلاف 2 میلیون تومانی دو خودرو در بازار به نظر عادلانه می آید . البته این در حالی است که تفاوت قیمت های وارداتی این دو خودرو به 4 میلیون تومان می رسد اما افزایش قیمتی را که آزرا در بازار تجربه می کند این خودرو را نسبت به جایگاه واقعی اش کمی تکان می دهد .قیمت اصلی آزرا 49 میلیون و 800 هزار تومان و کیا اپیروس 53 میلیون و 700 هزار تومان است .
    نظرسنجی های اینترنتی ایران از برتری قاطع آزرا در مقابل اپیروس حکایت دارند ( 71 به 29 درصد ) اما در نظر سنجی های اروپایی به دلیل اضافه شدن تویوتا آوالون به رقابت ، کار برای خودرو ها کمی سخت تر می شود اما باز هم آزرا با وجود قیمت و مشخصات فنی مناسب نسبت به دو خودروی دیگر برتری دارد !
    ویرایش توسط arminkhanmohammadi : August 8th, 2009 در ساعت 11:38 AM
    :Dچرا اینقدر بازدید ها از سایت و تاپیک ها کم شده مگر تالاری قوی تر از این تالار وجود داره:(

  2. تشکرها از این نوشته :


  3. #2
    عاشق بوگاتی آفلاين است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    نوشته ها
    9
    تشکر
    4
    تشکر شده 3 بار در 3 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    ازرا خوبه

  4. تشکرها از این نوشته :


  5. #3
    kasra_ai آواتار ها
    kasra_ai آفلاين است کاربر متوسط
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    سن کاربر
    18
    محل سکونت
    6500و n97
    نوشته ها
    315
    تشکر
    373
    تشکر شده 417 بار در 230 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    آزرا
    http://uk.youtube.com/watch?v=v1-uAQ1lvX0
    just persian empire
    میدونستید در زمان کوروش بسیاری از زنان به عنوان سرکارگر کار میکردن
    میدونستید که اولین قوانین حقوق بشر توسط کوروش وضع شد

  6. #4
    sharabe_sorkh آواتار ها
    sharabe_sorkh آفلاين است کاربر خوب
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    سن کاربر
    22
    محل سکونت
    عاشق پاکت پی سی O2Xda Mini S
    نوشته ها
    449
    تشکر
    127
    تشکر شده 1,388 بار در 313 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    سلام
    از سال 86 زانتیا دارم و زمانی که خریدم 30000 تا کار کرده بود اما حالا که به دلیل بالا بودن مخارج و از طرفی اتمام گارانتی مجبور به فروشش شدم دنبال یه خودرو لوکس و در عین حال کارا در جاده هستم
    زانتیا رو زمانی که به مغازه بردم برای فروش حدود 150000 تا کار کرده بود
    البته باید بگم بیشتر عمرش رو این ماشین تو جاده بوده و خب تو سرعت های بالا هم از لحاظ هندلینگ و مانور راضی کننده بود
    اما حالا به دنبال خرید یه ماشین دیگه تو رنج قیمت اوپیروس و آزرا هستم
    از اونجایی که بیشتر در جاده هستم و اصطلاک و مخارج جانبی ماشین برام خیلی مهمه میخواستم بدونم کدوم رو پیشنهاد میکنید ؟
    آزرا یا اوپیروس ؟
    شب رفت . ماه رفت . ستاره رفت اما سحر نرسید. تاریکی موندگار شد . روز دگر نرسید
    سال ها . ماه ها . ثانیه ها بی تو گذشتن و من منتظر تو بودم و از تو خبر نرسید
    مسافر شهر قصه گفت یه روز میای دوباره
    قصه ما تموم شد و روز سفر نرسید

    اشعار آرش سبحانی
    ای نسل اسیر وطنم . آزادی تو مذهب من است

    ( دکتر علی شریعتی )


  7. #5
    حامد66 آواتار ها
    حامد66 آفلاين است کاربر متوسط
    تاریخ عضویت
    May 2009
    سن کاربر
    24
    نوشته ها
    289
    تشکر
    405
    تشکر شده 538 بار در 229 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط sharabe_sorkh نمایش پست ها
    سلام
    از سال 86 زانتیا دارم و زمانی که خریدم 30000 تا کار کرده بود اما حالا که به دلیل بالا بودن مخارج و از طرفی اتمام گارانتی مجبور به فروشش شدم دنبال یه خودرو لوکس و در عین حال کارا در جاده هستم
    زانتیا رو زمانی که به مغازه بردم برای فروش حدود 150000 تا کار کرده بود
    البته باید بگم بیشتر عمرش رو این ماشین تو جاده بوده و خب تو سرعت های بالا هم از لحاظ هندلینگ و مانور راضی کننده بود
    اما حالا به دنبال خرید یه ماشین دیگه تو رنج قیمت اوپیروس و آزرا هستم
    از اونجایی که بیشتر در جاده هستم و اصطلاک و مخارج جانبی ماشین برام خیلی مهمه میخواستم بدونم کدوم رو پیشنهاد میکنید ؟
    آزرا یا اوپیروس ؟
    سلام دوست عزیز من اپیروس را پیشنهاد میکنم.چون نسبت به خودروی آزرا از قدرت موتور بیشتر و دارای 5 سال گارانتی بدون محدودیت کیلومتر
    به خدا نگویید مشکلات بزرگی داریم به مشکلات بگویید خدای بزرگی داریم



  8. #6
    Racer BoY آواتار ها
    Racer BoY آفلاين است Racer BoY
    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    944
    تشکر
    8
    تشکر شده 776 بار در 474 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    اپیروس از نظر قیمت و وضعیت توان موتور سرتر از آزراست
    ولی آزرا در میان مردم مقبول تر است طراحی منسجم و هوشمندانه و کم نقص ی بهره مند است در حالی که ایراداتی بر طراحی تقلیدگرایانه اپیروس از نسل پیشین بنز E کلاس وارد است


  9. #7
    rooya_k22 آواتار ها
    rooya_k22 آفلاين است همکار قدیمی بخش ادبیات
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    سن کاربر
    19
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    3,841
    تشکر
    12,439
    تشکر شده 18,799 بار در 6,126 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    منم اپيروس رو پيشنهاد مي كنم.
    خدایا …؛

    دیگر زمینت بوی زندگی نمیدهد…خدایا...؛

    کودکان گل فروش را می بینی؟!

    مردان خانه به دوش...
    دخترکان تن فروش...
    مادران سیاه پوش...
    واعظان دین فروش...
    محرابهای فرش پوش...
    پسران کلیه فروش ...
    زبانهای عشق فروش...
    انسانهای آدم فروش...

    همه را می بینی....!!؟

    میخواهم یک تکه از آسمانت را بخرم, دیگر زمینت بوی زندگی نمیدهد...!!

  10. #8
    yassin_car آواتار ها
    yassin_car آفلاين است کاربر متوسط
    فاَقم وجهک لالدین حنیفا،فطرت الله التی فطرالناس علیها(روم-30)
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    سن کاربر
    19
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    313
    تشکر
    105
    تشکر شده 222 بار در 146 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    هیچکدام
    کره ای ها هم آدم شدن!
    فقط سی5 407 نیسان تی ینا
    شاید تو شتاب وامکانات کم بیارن ولی هرچی باشند کره ای نیستند و باکیفیتند!!!!!!!!!!

  11. #9
    e_a_s_22 آواتار ها
    e_a_s_22 آفلاين است كاربر ويژه بخش باشگاه استقلال
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    سن کاربر
    ؟؟؟؟؟
    محل سکونت
    نوکیا N81
    نوشته ها
    3,854
    تشکر
    1,864
    تشکر شده 4,434 بار در 2,406 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    دوست عزیز من کیا اپیروس را به شما پیشنهاد میکنم. مطمئن باشید از این انتخاب پشیمان نخواهید شد.

  12. تشکرها از این نوشته :


  13. #10
    yassin_car آواتار ها
    yassin_car آفلاين است کاربر متوسط
    فاَقم وجهک لالدین حنیفا،فطرت الله التی فطرالناس علیها(روم-30)
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    سن کاربر
    19
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    313
    تشکر
    105
    تشکر شده 222 بار در 146 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    البته در بین این دو اپیروسرا ترجیه میدهم.
    ---------------------------------------------------------------
    اپیروس یک کپی ناقص از محصولات کمپانی های دیگر است.
    در نمای جلو: بنز e بنتلی کنتیننتال جگوارs تایپ
    " " عقب: بنتلی کنتیننتال

    لطفا" در رای گیری """سلطان کروکی ها""" واقع در بخش
    """خودروهای وارداتی""" شرکت کنید.

  14. #11
    eftekharzadeh آواتار ها
    eftekharzadeh آفلاين است کاربر ویژه بخش خودرو
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    نوشته ها
    186
    تشکر
    33
    تشکر شده 299 بار در 112 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    سلام دوست عزیز. فقط آزjرا 2009. شما با این ماشین میتونین یه رانندگی سلطنتی رو با یه قیمت بسیار مناسب تجربه کنین. شتاب عالی. هندلینگ عالی. ترمز عالی. زیبایی غیر قابل مقایسه با اپیروس. فول اپشن. (البته این صفات عالی که استفاده کردم واسه مقایسه ماشینهای تو این رنج قیمت بود. منظورم در قیاس با x3 و امثالهم نیست !!) فقط مصرفش توشهر یه کم بیچارتون میکنه !! ولی واسه جاده مناسبه. امنیتش هم حرف نداره. یکی از بستگان ما تو جاده مشهد-تربت حیدریه با یه مایلر تصادف کرده بود به لطف کیسه های هوای واقعا srs ماشین , زنده مونده.!!

  15. تشکرها از این نوشته :


  16. #12
    Siamand71 آفلاين است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    سن کاربر
    38
    محل سکونت
    HTC HD2
    نوشته ها
    6
    تشکر
    5
    تشکر شده 5 بار در 3 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    با توجه به1. شرایط بهتر گارانتی. 2. موتور پر قدرت تر. 3.امکانات رفاهی به مراتب برتر. 4. استحکام بیشتر و... اوپیروس به نظر من برتر است . :shame:

  17. #13
    yassin_car آواتار ها
    yassin_car آفلاين است کاربر متوسط
    فاَقم وجهک لالدین حنیفا،فطرت الله التی فطرالناس علیها(روم-30)
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    سن کاربر
    19
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    313
    تشکر
    105
    تشکر شده 222 بار در 146 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    به نظر بنده سی5 از هر دو برتر است .شاید فقط در شتاب گیری کم بیاورد که هندلینگ تحسین برانگیز آن
    باعث می شود تا در مسیرهای پیچ و خم دار به راحتی آزرا را در پس خود قرار دهد.
    وقتی باا این پول یک فرانسوی باکیفیت می توان خرید چه دلیل برای خرید این کره ای های یک بار مصرف
    وجود دارد.
    _______________________________
    _______________________________
    _______________________________


    کاری؟سوالی؟نامه یادتون نره.
    /members/yassin_car/


  18. #14
    R_min آواتار ها
    R_min آفلاين است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    سن کاربر
    20
    محل سکونت
    blachberry bold 9000 _nokia 1280
    نوشته ها
    7
    تشکر
    4
    تشکر شده 12 بار در 7 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    من زرا را ترجیه میدم چون امتحان خودشو پس داده و تا حالا ندیدم کسی ازش ناراضی باشه گرچه قدرت اپیروس بیشتره
    یه کلام :
    ایران ما ویرانه تا شیران ما پی حالن
    ایران ما ویرانه تا پیران ما پی خوابن

  19. #15
    ali_mosavi آواتار ها
    ali_mosavi آفلاين است كاربر كارامد

    تاریخ عضویت
    Jul 2006
    سن کاربر
    30
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    1,368
    تشکر
    1,657
    تشکر شده 4,300 بار در 1,229 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط r_min نمایش پست ها
    من زرا را ترجیه میدم چون امتحان خودشو پس داده و تا حالا ندیدم کسی ازش ناراضی باشه گرچه قدرت اپیروس بیشتره
    نظرتون برام محترمه
    ولي اپيروس ساخت كياموتورز يك چيز متفاوت از توليدات قبليشو رو ارائه داده ،‌قبلا بنده از طرفداران ازرا بودم ولي بامطالعاتي كه ري اپيروس داشتم واقعا يه سر و گردن از ازرا بالاتره
    .

    تا کي غم اين خورم که دارم يا نه *** اين عمر به خوشدلي گذارم يا نه
    پر کن قده باده که معلومم نيست *** اين دم که فرو برم برآرم يا نه

    _______________________________________________

    وصيت نامه علي ابن ابيطالب به فرزندان خود

    (اگر دنبال درس واقعي زندگي هستيد حتما بخونيد)

    بازكردن___داونلود

    _______________________________________________


    مايلم اعضاي بدنم را در زمان مرگم اهدا كنم ، باشد كه ادامه زندگي اجزاي وجودم ، نجات بخش زندگي ديگري باشد

    (از اين اقدام انسان دوستانه و مقبول حق غافل نشيم شايد ديگه فرصتي نباشه!)

    براي عضويت و دريافت كارت اهداي عضو پس از مرگ مغزي از لينك زير اقدام نمائيد
    ثبت نام

    _______________________________________________

  20. #16
    yassin_car آواتار ها
    yassin_car آفلاين است کاربر متوسط
    فاَقم وجهک لالدین حنیفا،فطرت الله التی فطرالناس علیها(روم-30)
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    سن کاربر
    19
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    313
    تشکر
    105
    تشکر شده 222 بار در 146 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    اگر قرار به آزرا باشد،به نظر بنده ماکسیما بهتر است.
    _______________________________
    _______________________________
    _______________________________


    کاری؟سوالی؟نامه یادتون نره.
    /members/yassin_car/


  21. #17
    GL_as آفلاين است کاربر معمولي
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    سن کاربر
    20 :(
    محل سکونت
    tehran
    نوشته ها
    141
    تشکر
    226
    تشکر شده 403 بار در 203 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    ازرا
    ولی اپیروس ماشین با کلاس تریه کلاس کاریه بالایی داره
    شیشه ی نازک احساس مرا دست نزن
    چندشم میشود از لکه ی انگشت دروغ
    آنکه می گفت احساس مرا میفهمد کو؟!!!
    کجا رفت که احساس مرا خوب فروخت

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
قدرت گرفته از ویبولتین ،اکنون ساعت 12:17 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.
کليه حقوق اين سايت متعلق به  شرکت فرهنگ سازان  است.هر گونه استفاده از مطالب اين سايت پيگرد قانوني دارد
سئو و بهينه سازي : سئو
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved