تاریخ امروز :
تالار های نیک صالحی - Powered by vBulletin
تبلیغات
تولبار جدید و آپدیت شده مخصوص نیک صالحی آماده دانلود است ، برای دانلود کلیک کنید.

آخرین ارسالهای انجمن




نمایش نتایج: از 1 به 5 از 5

خودروي گل ( فولكس واگن )

  1. #1
    hoomankhan7468 آواتار ها
    hoomankhan7468 آفلاين است مدیر ارشد قسمت خودرو
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    محل سکونت
    N73,k 800,6260
    نوشته ها
    2,358
    تشکر
    382
    تشکر شده 1,654 بار در 797 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض خودروي گل ( فولكس واگن )

    خودروي گل با مشخصات ظاهري هاچ بك 4 سيلندر با قدرت 1800 سي سي در حدود 100 اسب بخار در سطح شهر به حركت در آمد. نرميت خاص اين خودرو در دست اندازهاي شهري، راننده و سرنشينان را به هيچ عنوان دچار مشكل نمي كند.

    صندلي راننده به نوعي طراحي گرديده كه ديد كاملي بر سطح جاده و جلو داشبورد اين خودرو خواهد داشت و جايگاه ديگر سرنشينان بسيار راحت و بدون مشكل بود در اصل مي توان گفت اين خودرو براي استفاده چهار نفر طراحي گرديده و اضافه بر اين افراد دچار مشكل خواهند شد.

    محفظه جلوي پاي راننده، باقي سرنشينان تا حدودي باز بوده و كمك به راحتي تمامي سرنشينان مي كند .

    ترمز اين خودرو با مدلهاي قبل اندك تفاوتي دارد از لحاظ ايستايي و گيرندگي بسيار دقيق تر عمل مي كند . آينه هاي بغل برقي اين خودرو به ديد راننده درطرفين بسيار كمك كرده تا با وضوح كامل اطراف خودرو ديده شود.

    ابعاد اين خودرو جهت پارك در نقاط كم جا بسيار كمك دهنده به راننده مي باشد. چراغهاي جلوي اين خودرو داراي نور دهي خوب و از نوع تلسكوپي به همراه دو پرژكتور در زير سپر مي باشد.ديد چراغهاي عقب نيز از فواصل دور براحتي قابل تشخيص بوده.

    زواياي آيروديناميكي اين خودرو بسيار زياد بوده و در سرعتهاي بالا به راننده جهت افزايش سرعت بسيار كمك مي كند . اين خودرو داراي گيربكس 6 دنده با سيستم تعليق بسيار خوب مي باشد.

    سيستم گرمايشي و سرمايشي اين خودرو با توجه به مكانيسم داخلي جوابگوي راننده و سرنشينان مي باشد ================================================== =================

    تجهيزات


    كولر

    ايربگ جلو دوطرف

    راديو پخش استريو


    قفل مركزي


    سيستم هشدار ضد سرقت
    آينه هاي بغل برقي


    شيشه بالابر برقي
    چراغ مه شكن جلو و عقب


    صندلي تاشو عقب


    گرمكن شيشه عقب


    برف پاك كن شيشه عقب



    چراغ ترمز سوم

    ================================================== =================

    مشخصات فني




    4 سيلندر، 1800 سي سي
    موتور


    100 اسب بخار


    گيربكس
    معمولي 5 دنده جلو


    فرمان هيدروليك



    نيروي محركه محور جلو



    ترمز جلوديسكي



    ظرفيت باك 51 ليتر



    تايرها 14 R 60/185



    3916طول خودرو ميلي متر


    عرض خودرو 1621 ميلي متر



    فاصله محور چرخها 2468 ميلي متر


    ارتفاع 1415 ميلي متر

  2. کاربران : 5 تشکر کرده اند از شما hoomankhan7468 برای ارسال این پست سودمند:


  3. #2
    vw gol آواتار ها
    vw gol آفلاين است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    نوشته ها
    2
    تشکر
    0
    تشکر شده 5 بار در 3 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    گل یعنی صفا

  4. تشکرها از این نوشته :


  5. #3
    good_rally آواتار ها
    good_rally آفلاين است كاربر ساده
    تاریخ عضویت
    Feb 2007
    نوشته ها
    37
    تشکر
    1
    تشکر شده 17 بار در 11 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    مقایسه 206تیپ5با گل: تولید 206 بر میگرده به سال 1998 البته 206 رو در سالهای 1998 طراحی کردند ودر سال 2000 به تولید رسید امکانات خوب 206 موتور کاملا مودرنش و همچنین نمای خوبش زاویه ی ایرودینامک بهترش نسبت به گل به خاطر جدید بودنش نسبت به این ماشین است. با این که گل حدود 5سال دیر تر از 206 به بازار ایران اومد ولی طراحی این ماشین به سال ها قبل از طراحی 206 بر میگردد پس در اینجا یک نتیجه می گیریم که 206 جدید تر از گل است.گل همانند 206 یک خودروی هاچ بک است و دارای طرحی نسبتا زیبا است. اگر ازبیرون این 2 ماشین رو بر رسی کنیم میبینیم که 206 چقدر زیبا تر از گل است چه از بقل چه از سبک چراق ها و... . اگر زوایای ایرودینامیک این دو ماشین رو مقایسه کنیم من فکر میکنم که یک آدم معمولی با اطلاعات کم هم متوجه بهتر بودن 206 در ایرودینامیک میشود .حالا در هر 2 ماشین رو باز میکنیم و با اجازه ی شما وارد میشویم در نگاه اول چیزی که چشم مارو به خودش جلب میکند داشبورد زیبای 206 است که چقدر زیبا طراحی شده است البته گل هم داشبردش از 405 بهتر است . فضای این دو ماشین زیاد نسبت به هم برتری ندارد و تقریبا یک اندازه است . صندوق این دوماشین هر کودم از یک نظر نسبت به هم بهتر است طول صندوق 206 بیشتر از گل است یعنی وسایل هایی با طول بیشتر در 206 بهتر از گل جا میشود ولی عمق صندوق گل عمیق تر از 206 است . از نظر امکانات هم تقریبا یکی هستند به جز یکی دو مورد مثلا ایر کاندیشن(تهویه مطبوع اتو ماتیک)206 دارد که گل ندارد آ ینه های 206 به صورت برقی جمع میشود ولی در گل خودتون باید با دست موبا رکتان آینه را جمع کنید . برف پاک کن 206 مجهز به سنسور باران است یعنی با شدت باران به صورت اتو ماتیک سرعت و زمان کار خودش را تنظیم میکند که در همه ی تیپ هایش وجود دارد .چراق های 206 به صورت اتوماتیک با تاریک شدن هوا روشن میشود البته من خودم امتحان کردم باید هوا کاملا تاریک شود تا به صورت اتوماتیک روشن شود این سیستم هم در همه ی تیپ هایش وجود دارد. این دو سیستم در گل وجود ندارد.شیشه های عقب 206 قفل میشود یعنی راننده این اختیار رو دارد که شیشه ی عقبش رو قفل کند. شیشه های جلو 206 مجهز به سنسوری است که اگر با مانعی بر خورد کند بر میگردد و بالا نمیرود . چند تا امکانات کوچک دیگر هم در 206 وجود دارد که گل باید حسرتش رو بخورد. در 206 یک مانیتوری وجود دارد که ساعت تاریخ منوی سیستم پخش و باز بودن در هارو و میزان دمای داخل و بیرون اطاق را نشان میدهد. سیستم سیم کشی داخل 206 کاملا مودرن بوده ودارای سیستمی هست که خودروهای 30 یا 40 تومانی هم آن را ندارند این سیستم Bsi نام دارد این سیستم باعث کوتاه شدن سیم کشی هماهنگ کردن دیگر سیستم هاو امکان هشدار با بوق و چراق است .206 دارای سیستمی است که اصلا امکان دوزدیدن این ماشین 0 است حتی اگر یک کوپی از سوییچ اصلی ماشین بگیرید باز هم روشن نمی شود و هم چنین اگر شما در ماشین رو باز بگزارید و سوییچ روی ماشین باشد با 12 بوق به شما هشدار میدهد که داداش سوییچت روی ماشین تا آ قا دزد ماشینتو نبرد سوییچتو بردار.
    گل این سیستم هارو ندارد .پس در اینجا یک نتیجه ی دیگر میگیریم که فضا و صندوق این دو ماشین فرقی تقریبا با هم ندارند ولی در امکانات 206 بهتر و کامل تر از گل است. و اما موتور این دو ماشین : موتور گل 1800 سی سی است حجم موتورگل از 206 بیشتر است ولی قدرت 206 از گل حدود 10 اسب بخار بیشتر است با این که حجم موتورش از گل کمتر است.از نظر شتاب 206 زودتر به 100 کیلومتر میرسد اگر این دو ماشین با هم کورس بزارند 206 در تمام سرعت ها یکی دو تا ماشین جلو تر از گل است. اگر پشت فرمان دو تا ماشین بشینید متوجه میشوید که 206 چقدر در موتور و سیستم کلاچ و ترمز نرم است این نرمی موتور 206 نسبت به گل به خاطر 8 عدد سوپاپ ناقابل بیشتر از گل است نرمی سیتم ترمز و کلاچ 206 به خاطر هیدرولیکی بودن این سیستم است ولی گل دارای کلاچ خشک کابلی یا سیمی است.
    ولی گل در چاله چوله ها دارا ی فنری نرم تر است .سیستم ترمز 206 دارای Absوebd میباشد ولی گل این سیستم راندارد تعدادی از مدیران کرمان خودرو گفته اند که ترمز گل ترمز پیشرفته ای است و نیازی به Abs ندارد این چه سیستمی است خدا میدونه.
    206تیپ 5 : تعدادونوع سیلندر:4سیاندر خطی_تعدادسوپاپ:16سوپاپ_حجم موتور:1600 سی سی_توان موتور:110اسب بخار در5500rpm(دور موتور)_شتاب 0تا100: 9.6ثانیه_میانگین مصرف سوخت:6.6لیتر_سیستم ترمز : ضد قفلabs_ebd ___________گل:تعدادونوع سیلندر:4سیلندر خطی_تعدادسوپاپ:8سوپاپ_حجم موتور:1800 سی سی_توان موتور:100اسب بخار در 6000rpm_شتاب0تا100: 11ثانیه_میانگین مصرف سوخت:7لیتر_سیتم ترمز: معمولی____________
    *******امیدوارم که استفاده کرده باشید*******

  6. تشکرها از این نوشته :


  7. #4
    ford آفلاين است كاربر ساده
    تاریخ عضویت
    Nov 2006
    نوشته ها
    53
    تشکر
    6
    تشکر شده 126 بار در 41 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    Unhappy فولکس واگن Gol از نگاهی دیگر

    تولیدکنندگان اتومبیل برای پاسخگویی به نیاز های مشتریان خود در دنیا، سعی میکنند خود را به بازار کشور مورد نظر نزدیکتر کنند. در این راستا شرکت فولکس واگن، برای حضور بیشتر در بازار اتومبیل کشورهای آمریکای جنوبی، اقدام به تولید اتومبیلی جمع و جور برای بازار مصرف کشور بزریل نموده است. در ارتباط با قطع مونتاژ اتومبیل دوو در شرکت کرمان خودرو، این شرکت تصمیم به مونتاژ یک اتومبیل جایگزین بنام فولکس واگن گرفت. این مدل فقط در کشور برزیل و برای بازار این کشور ساخته میشود. جدیدترین مدلی که در ایران و در گروه اتومبیلهای هچ بک پس از پژو 206 عرضه میشود، فولکس واگن گول ] نام دارد. در این ارتباط تجربیاتی از رانندگی با این مدل در شهر و در جاده از این اتومبیل بدست آورده ام که در این قسمت با شما خوانندگان گرامی درمیان میگذارم
    در این قسمت برخلاف مطالب معمول، ابتدا از تجربیات رانندگی با این مدل صحبت میکنم تا پس از آن در مورد بقیه قسمتها بپردازم. درضمن از تجربیات دوست و مالک این اتومبیل، آقای نامی قرنی نیز در خلال این مطلب استفاده خواهم کرد. در اولین مرحله که روشن کردن موتور است، محل قرار گرفتن مغزی سوئیچ مناسب نیست و حتی پس مدتی هم باید دقیق تر از قبل دنبال محل آن جستجو کرد و نامی هم به این مورد اشاره کرد. شتاب این مدل با وجود موتور 1.8 لیتر خوب و قابل قبول است و در هر شرایطی با فشار بر روی پدال گاز، میتوان تصمیم سریع در جهت فرار از مخمصه ترافیکی و یا سبقت از اتومبیل جلویی را گرفت. به لطف حجم موتور، سراشیبی های جاده امامزاده داوود و داخل شهر را براحتی میتوان طی کرد و کمتر باعث به صدا درآمدن موتور میشود. تعویض دنده در هر حالتی نرم و بی صدا انجام میشود و پدال کلاچ نرم عمل میکند که در ترافیک باعث خستگی پا نمیشود. فضای بین پدال ها هم مناسب است. در اولین تعویض دنده، احساس کردم که ارتفاع صندلی به حدی بالا است، که برای تعویض دنده ها، کمی دستم را باید بیشتر به طرف دست دنده ببرم. البته دست من کمی بلند است، اما با این وجود، یکی از مواردی که هرکسی به آن پی میبرد و دوستم نامی هم این مورد را تصدیق کرد، آن است. به لطف سیستم هیدرولیک فرمان، به راحتی میتوان در محل های تنگ هم پارک کرد. اما اهرم های راهنما و برف پاک کن با پشت فرمان فاصله کمی دارند و این مسئله در بعضی اوقات ، در هنگام چرخاندن فرمان، تداخل ایجاد میکند. نشاندهنده برروی اهرم سمت راست، هدایت کافی را برای استفاده از برف پاک کن عقب نمیکند و راننده را به اشتباه می اندازد. ترمزهای دیسکی بهمراه سیستم ، در شرائط مختلف قابل قبول و خوب عمل می]کنندو بر روی جاده و در سرعتهای بالا، پایداری اتومبیل اطمینان بخش است. در مسیر جاده امامزاده داوود، با پایداری خوب در زمان عبور از پیچ ها و شتاب عرضی کم، اطمینان من نسبت به ابتدا جاده بیشتر می شد. دید آینه های بغل با توجه به شکل ظاهری مستطیل، فضای وسیعی از اطراف را توسط دید من پوشش داده می شد.
    [FONT='Tahoma','sans-serif'][FONT='Tahoma','sans-serif']داشبورد جلو از طراحی ساده ای برخوردار است و از خطوط منحنی خبری نیست. برای اولین بار تعداد 8 دکمه بر روی کنسول جلو، نظر من را جلب کرد، که اینها مسئول بالا و پائین بردن شیشه های کنار عقب و جلو هستند. برای ارزان شدن تجهیزات داخل، از دکمه های تک کاره ، که هر کدام برای بال و پائین بردن است، استفاده شده است. این تعداد د کمه، کمک به پر شدن فضای وسط داشبورد جلو شده است. اگر در ذهن خود دکمه ها را حذف کنید، پی به خال بودن و سادگی بیش از حد داشبورد خواهید برد. در بین اینها، دکمه های فلاشر، در بازکن عقب و گرمکن شیشه عقب قرار گرفته است. دکمه دربازکن عقب کار نمیکرد و باید از کلید استفاده میکردم. درمدت چند ماهی که نامی این اتومبیل را رانندگی میکرد، هنوز با عملکرد این قفل مشگل داشت و عملکرد قابل قبولی نداشت. برای استفاده از امکانات، نگرانی برای بخاطر سپردن محل آنها وجود ندارد. چون تعداد آنها اندک است. سیستم کولر و بخاری معمولی است. برای شارژ باطری موبایل، نیازی به استفاده از محل فندک نیست و بطور جدا در وسط تعبیه شده است. اطراف دست دنده با استفاده از یک نوار آبکاری شده، سادگی داخل را کمتر کرده است. تنظیم آینه های کنار و چراغهای جلو در سمت چپ فرمان بر روی کنسول قرار گرفته است که این محل هم در اتومبیل های آلمانی به سنت تبدیل شده است. البته تنظیم آینه ها در بعضی از اتومبیل های آلمانی بر روی دستگیره در قرار دارد. کیلومتر شمار از طرح ساده ای برخوردار است و از نشان دهنده های ساده و چراغهای هشدار دهنده تشکیل شده است. فضای عقب خوب است و فضای پا برای سرنشین عقب خیلی تنگ نیست( آقا سعید لطفا از طریق عکس کنترل کنید). این مدل هم مانند بقیه اتومبیلهای هچ بک چهاردر، از فضای کافی برای قرار دادن چمدان ها و یا ساک های چهار نفر برخوردار نیست. کیفیت مواد بکار گرفته شده در داخل ابتدایی و سخت است و با وجود خشن بودن سطح سواره رو و پست وبلندیهای آن، پس از گذشت یکسال احتمال به صدا افتادن قطعات زیاد است.

    طراحی ظاهری مدل فولکس واگن ، از خطوط ساده تشکیل شده است و همین طرح نظر بسیاری از خریداران را در بازار محدود این نوع اتومبیل های کوچک به خود جلب کرده است. چراغهای مستطیل شکل جلو، نشان از یک تفکر ساده و کاملا اقتصادی میدهد. وجود چراغهای داخل سپر ، کمی از سادگی طرح جلو کاسته است. طرح عقب با استفاده از طرح منحنی بالای چراغهای عقب ، از سادگی بیش از حد آن کاسته است. نیروی محرکه از نوع ۴ سیلندر به گنجایش ۱.۸ لیتر است و توان دستیابی به شتاب صفر تا یکصد کیلومتر را در مدت --- ثانیه را دارد. حالت موتور بر خلاف بقیه اتومبیلهای کوچک در طول بدنه قرار گرفته است و مهمتر از این که فاصله کمی با سینی پشت سپر جلو دارد و در تصادف، خسارت بسیاری به قسمت اصلی موتور وارد می شود. همین امر باعث شده که سیستم خنک کننده موتور، از جلو به سمت راست تغییر پیدا کند. معمولا در تصادفات از جلو، رادیاتور کمک بسیاری در جهت کاهش خسارت وارده بر موتور میشود. ولی در این مدل، کاملا متفاوت است. در هنگام روشن کردن موتور، لرزشی بر آن ایجاد میشود که دور از انتظار است. روی موتور و متعلقات آن هم توسط یک پوشش پلاستیکی ساده ، پوشیده شده است. در انتها فولکس واگن اتومبیلی است که از امکانات پایه اتومبیلهای امروزی برخوردار است. با مواد بکار رفته در قطعات، نمیتوان توقع سالها کارکرد بدون هیچ عیبی را داشت و بنظر اتومبیلی با استهلاک می آید. مزیتی که این مدل نسبت به بقیه رقبا در بازار ایران دارد، شکل ظاهری جدیدتر و گنجایش موتور است. چون خریداران از تعداد زیاد و ظاهر پژو 206 خسته شده اند و شتاب موتور بیشتری را جستجو میکنند.(بالاخره چه ماشيني تو ايران خوبه؟شما نظرتون چيه؟)

  8. #5
    VW-Gol آواتار ها
    VW-Gol آفلاين است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    1
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 پست
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط good_rally نمایش پست ها
    مقایسه 206تیپ5با گل: تولید 206 بر میگرده به سال 1998 البته 206 رو در سالهای 1998 طراحی کردند ودر سال 2000 به تولید رسید امکانات خوب 206 موتور کاملا مودرنش و همچنین نمای خوبش زاویه ی ایرودینامک بهترش نسبت به گل به خاطر جدید بودنش نسبت به این ماشین است. با این که گل حدود 5سال دیر تر از 206 به بازار ایران اومد ولی طراحی این ماشین به سال ها قبل از طراحی 206 بر میگردد پس در اینجا یک نتیجه می گیریم که 206 جدید تر از گل است.گل همانند 206 یک خودروی هاچ بک است و دارای طرحی نسبتا زیبا است. اگر ازبیرون این 2 ماشین رو بر رسی کنیم میبینیم که 206 چقدر زیبا تر از گل است چه از بقل چه از سبک چراق ها و... . اگر زوایای ایرودینامیک این دو ماشین رو مقایسه کنیم من فکر میکنم که یک آدم معمولی با اطلاعات کم هم متوجه بهتر بودن 206 در ایرودینامیک میشود .حالا در هر 2 ماشین رو باز میکنیم و با اجازه ی شما وارد میشویم در نگاه اول چیزی که چشم مارو به خودش جلب میکند داشبورد زیبای 206 است که چقدر زیبا طراحی شده است البته گل هم داشبردش از 405 بهتر است . فضای این دو ماشین زیاد نسبت به هم برتری ندارد و تقریبا یک اندازه است . صندوق این دوماشین هر کودم از یک نظر نسبت به هم بهتر است طول صندوق 206 بیشتر از گل است یعنی وسایل هایی با طول بیشتر در 206 بهتر از گل جا میشود ولی عمق صندوق گل عمیق تر از 206 است . از نظر امکانات هم تقریبا یکی هستند به جز یکی دو مورد مثلا ایر کاندیشن(تهویه مطبوع اتو ماتیک)206 دارد که گل ندارد آ ینه های 206 به صورت برقی جمع میشود ولی در گل خودتون باید با دست موبا رکتان آینه را جمع کنید . برف پاک کن 206 مجهز به سنسور باران است یعنی با شدت باران به صورت اتو ماتیک سرعت و زمان کار خودش را تنظیم میکند که در همه ی تیپ هایش وجود دارد .چراق های 206 به صورت اتوماتیک با تاریک شدن هوا روشن میشود البته من خودم امتحان کردم باید هوا کاملا تاریک شود تا به صورت اتوماتیک روشن شود این سیستم هم در همه ی تیپ هایش وجود دارد. این دو سیستم در گل وجود ندارد.شیشه های عقب 206 قفل میشود یعنی راننده این اختیار رو دارد که شیشه ی عقبش رو قفل کند. شیشه های جلو 206 مجهز به سنسوری است که اگر با مانعی بر خورد کند بر میگردد و بالا نمیرود . چند تا امکانات کوچک دیگر هم در 206 وجود دارد که گل باید حسرتش رو بخورد. در 206 یک مانیتوری وجود دارد که ساعت تاریخ منوی سیستم پخش و باز بودن در هارو و میزان دمای داخل و بیرون اطاق را نشان میدهد. سیستم سیم کشی داخل 206 کاملا مودرن بوده ودارای سیستمی هست که خودروهای 30 یا 40 تومانی هم آن را ندارند این سیستم bsi نام دارد این سیستم باعث کوتاه شدن سیم کشی هماهنگ کردن دیگر سیستم هاو امکان هشدار با بوق و چراق است .206 دارای سیستمی است که اصلا امکان دوزدیدن این ماشین 0 است حتی اگر یک کوپی از سوییچ اصلی ماشین بگیرید باز هم روشن نمی شود و هم چنین اگر شما در ماشین رو باز بگزارید و سوییچ روی ماشین باشد با 12 بوق به شما هشدار میدهد که داداش سوییچت روی ماشین تا آ قا دزد ماشینتو نبرد سوییچتو بردار.
    گل این سیستم هارو ندارد .پس در اینجا یک نتیجه ی دیگر میگیریم که فضا و صندوق این دو ماشین فرقی تقریبا با هم ندارند ولی در امکانات 206 بهتر و کامل تر از گل است. و اما موتور این دو ماشین : موتور گل 1800 سی سی است حجم موتورگل از 206 بیشتر است ولی قدرت 206 از گل حدود 10 اسب بخار بیشتر است با این که حجم موتورش از گل کمتر است.از نظر شتاب 206 زودتر به 100 کیلومتر میرسد اگر این دو ماشین با هم کورس بزارند 206 در تمام سرعت ها یکی دو تا ماشین جلو تر از گل است. اگر پشت فرمان دو تا ماشین بشینید متوجه میشوید که 206 چقدر در موتور و سیستم کلاچ و ترمز نرم است این نرمی موتور 206 نسبت به گل به خاطر 8 عدد سوپاپ ناقابل بیشتر از گل است نرمی سیتم ترمز و کلاچ 206 به خاطر هیدرولیکی بودن این سیستم است ولی گل دارای کلاچ خشک کابلی یا سیمی است.
    ولی گل در چاله چوله ها دارا ی فنری نرم تر است .سیستم ترمز 206 دارای absوebd میباشد ولی گل این سیستم راندارد تعدادی از مدیران کرمان خودرو گفته اند که ترمز گل ترمز پیشرفته ای است و نیازی به abs ندارد این چه سیستمی است خدا میدونه.
    206تیپ 5 : تعدادونوع سیلندر:4سیاندر خطی_تعدادسوپاپ:16سوپاپ_حجم موتور:1600 سی سی_توان موتور:110اسب بخار در5500rpm(دور موتور)_شتاب 0تا100: 9.6ثانیه_میانگین مصرف سوخت:6.6لیتر_سیستم ترمز : ضد قفلabs_ebd ___________گل:تعدادونوع سیلندر:4سیلندر خطی_تعدادسوپاپ:8سوپاپ_حجم موتور:1800 سی سی_توان موتور:100اسب بخار در 6000rpm_شتاب0تا100: 11ثانیه_میانگین مصرف سوخت:7لیتر_سیتم ترمز: معمولی____________
    *******امیدوارم که استفاده کرده باشید*******
    نمیدونم این چه قضیه ایه مد شده هر کی میاد میخواد یه سری دلایل الکی بیاره و بزنه تو سر گل تا 206 بره بالا
    چند تا نکته هست که در مورد اطلاعتتون باید ذکر کنم تا قضیه کاملا برای دوستان روشن بشه :
    اول اینکه هر دو آینه های گل برقی هست و لازم نیست که با دست مبارک کسی آینه رو تکون بده
    دوم سنسور باران 206 فقط در تیپ 6 و در بعضی از تیپ 5 ها وجود داره و بقیه تیپ های 206 این امکان رو ندارند
    سوم سیستم روشن شدن چراغ ها هم همینطور اگر وجودداشته باشه فقط در تیپ 5و6 هست و تیپ 2و3 ندارند
    چهارم شیشه های گل هم دارای سنسور تشخیص مانع هست و با برخورد به مانع بالانمیرن
    پنجم سیستم قفل امنیتی یا همونی که درصد دزدین ماشین رو به صفر میرسونه در گل هم وجود داره
    ششم در ترمز ها فقط تیپ 5و6 هست که دارای ترمز abs هست و بقیه تیپ ها ترمز معمولی دارند و اون چیزی که شما فرمودید خدا میدونه باید عرض کنم گل دارای ترمز abd هست یعنی ترمز ضربدری غیر همبسته
    این ترمز به اینصورت کار میکنه که شما در زمان ترمز های شدید یا سر پیچ ترمز هاتون با هم و یک جا نمیگیره تا قفل کنه بلکه ضربدری و بسته به شدت فشار روی فنر و .... تنظیم میشه
    فکر نمیکنم این ترمز رو هیچ کدوم از ماشین های هم سطح داشته باشن
    هفتم کلاچ هیدرولیک فقط و فقط برای تیپ 6 هست و تیپ 5 هم اینو نداره اونم برای اینه که تیپ 6 گیربکس اوتوماتیک هست و شما یکی از نرم ترین کلاچ ها رو در گل تجربه میکنید
    هفتم 206 تیپ 2و3 دارای 75 اسب بخار هستند و تیپ 5و6 110 اسب بخار هستند که اون 10 اسب بخاری که با 8 سوپاپ اضافه بیشتر داره ملاکی برای شتاب یا سرعت ماشین نیست
    دقت کنید که شما با 206 توی پیست کفی رانندگی نمیکنیید
    و توی خیابون یا سربالایی یا پیچ خم نمیتونید این قدرت رو از موتور بگیرید
    میتونید گل رو با تیپ 5 در سربالایی یا پیچ ها شتابشون و پایداریشون رو مقایسه کنید اونوقت ببینید که شتاب لذت بخش یعنی چی ؟
    این ها همه یه سری عدد هستند و تا واقعیت یک ماشین خیلی فاصله دارند
    شما سواری و نرمی حرکتی رو که در گل میتونید احساس کنید رو هرگز در 206 نمیتونید تجربه کنید

  9. تشکرها از این نوشته :


موضوعات مشابه

  1. افزونه مايكروسافت بار ديگر بر روي فايرفاكس
    توسط iman game در انجمن اخبار IT فن آوری اطلاعات
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: October 20th, 2009, 09:31 PM
  2. امكان نصب مرورگر فايرفاكس روي اندرويد فراهم شد
    توسط iman game در انجمن اخبار IT فن آوری اطلاعات
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: June 30th, 2009, 01:33 PM
  3. برنامه اي قوي براي مديريت ويندوز اكس پي XP.Tools.v6.6
    توسط Mohammad Hossein Hashemi در انجمن نرم افزارهای یوتیلیتی
    پاسخ: 3
    آخرين نوشته: February 24th, 2008, 06:06 PM

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
قدرت گرفته از ویبولتین ،اکنون ساعت 08:03 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.
کليه حقوق اين سايت متعلق به  شرکت فرهنگ سازان  است.هر گونه استفاده از مطالب اين سايت پيگرد قانوني دارد
سئو و بهينه سازي : سئو
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved